Ups

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Husk på der er mange fisk i havet og du skal nok også finde en men du må bare slå de tanker ud af hovedet, det er hverken godt for dig eller måske for hans parforhold

Der er noget jeg ikke forstår? Putter i?! I så fald er jeg glad for ikke at være hans kæreste

Du må lægge lidt afstand til ham hvis du bliver ved med at have de tanker for der var en anden der fik ham først og sådan er det desværre så må man bide i det sure æble og sige surt men sådan er det

Mener intet ondt med mit indlæg tror bare det rammer mig lidt

Nej nej vi putter overhovedet ikke, men det er sådan når man møder hinanden og giver et kram, det var sådan jeg mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg er startet på VUC og vi er en lille gruppe der render en del sammen, vi sidder osse altid sammen ved bordene... Jeg er den ældste og eneste med barn.

nu er der så kommet en fyr ind i "gruppen" og han er 3 år yngre end mig, men på alder med de andre, og han er forlovet.

den anden dag hentede han mig da jeg egentligt ellers ikke gad i skole da tøsen havde været oppe siden kl 2 om natten.

og der skete bare et eller andet, da vi så skal køre hjem snakker vi om forskellige ting, jeg har aldrig haft så voksen en samtale med en fyr.

siden da har jeg bare ikke kunnet få ham ud af hovedet...

Han har tilmed sagt at hvis der på noget tidspunkt er noget galt eller jeg bare har brug for at snakke skal jeg bare ringe...

det er slut lidt af en lort jeg står i...

Så længe I kan holde jer til venne-stadiet.. Så er det jo bare fantastisk

Altså 98% af min mands vennekreds er piger.. så man må godt have en ven, med en kæreste/forlovede/kone, bare man holder snitterne for sig selv

Anmeld

6. oktober 2012

mpr

Anonym skriver:

Nej nej vi putter overhovedet ikke, men det er sådan når man møder hinanden og giver et kram, det var sådan jeg mener

Arh okay troede lige han kunne finde på at sidde med armen om dig Men hvis du kan forholde dig venner med ham uden at give utryk for hvad du føler for ham så kan du da sagtens blive ved med at være venner med ham  

Anmeld

6. oktober 2012

mpr

Krussedulle skriver:

Altså 98% af min mands vennekreds er piger.. så man må godt have en ven, med en kæreste/forlovede/kone, bare man holder snitterne for sig selv

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Jeg vil også holde mig venner med ham

men hvordan får jeg de tanker ud af hovedet??

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Arh okay troede lige han kunne finde på at sidde med armen om dig Men hvis du kan forholde dig venner med ham uden at give utryk for hvad du føler for ham så kan du da sagtens blive ved med at være venner med ham  

Nej dog ikke haha...

men når vi er ude og ryge så kan han godt finde på det i sjov

Anmeld

6. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg er startet på VUC og vi er en lille gruppe der render en del sammen, vi sidder osse altid sammen ved bordene... Jeg er den ældste og eneste med barn.

nu er der så kommet en fyr ind i "gruppen" og han er 3 år yngre end mig, men på alder med de andre, og han er forlovet.

den anden dag hentede han mig da jeg egentligt ellers ikke gad i skole da tøsen havde været oppe siden kl 2 om natten.

og der skete bare et eller andet, da vi så skal køre hjem snakker vi om forskellige ting, jeg har aldrig haft så voksen en samtale med en fyr.

siden da har jeg bare ikke kunnet få ham ud af hovedet...

Han har tilmed sagt at hvis der på noget tidspunkt er noget galt eller jeg bare har brug for at snakke skal jeg bare ringe...

det er slut lidt af en lort jeg står i...

Uhhja...fristelser kan man altid komme ud for..og det vil ske mere en en gang i dit liv.

Men jeg har et lille trick, som jeg har brugt, og som virker, og har gjort det for mange andre.

Sæt dig ned og skriv en helt vidunderlig romatisk og saftig historie om alt det du forestiller dig, og så læs den igennem ind imellem..og pludseligt opdager du, at han slet ikke mere er så spændende som du troede eller følte..og når du er kommet over det, så smid historien bort.
Det virker...skal jeg hilse og sige.
Men i historien, kan der ske alt..og endda uden at det skader nogen overhovedet.   

Anmeld

6. oktober 2012

mpr

Anonym skriver:

Nej dog ikke haha...

men når vi er ude og ryge så kan han godt finde på det i sjov

I sjov? 

Men med hensyn til at få ham ud af hovedet. Så start lige med at droppe krops kontakt.. Det påvirker dine tanker i den forkerte retning og kan tricke din hjerne til at tro at han vil dig mere end hvad der egentlig er rigtigt hvis det forsætter.. Plus derud over hver gang du ser ham og får et sus i maven så grib fat i dig selv og mind dig selv om at han har en forlovede altså han har planer om at gifte sig med hende. Og find alle mod agumenter du kan på den måde med tid forsvinder følelserne og du får måske øje på noget endnu bedre

Anmeld

6. oktober 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg vil også holde mig venner med ham

men hvordan får jeg de tanker ud af hovedet??

Puha, ja det svære er jo at man ikke selv styrer hvem man bliver forelsket i..

Men umiddelbart, ville jeg nok bare holde dem for mig selv..
Altså det ville være ualmindelig tarveligt at gå imellem et par.. Og det ville også være rigtig synd hvis du mister det her venskab..
.. Altså hvis du fortæller ham om dine følelser, er det højest sandsynligt en af de to ring der sker..

Håber du forstår hvad jeg mener??

Anmeld

7. oktober 2012

Pige2009

Chel1992 skriver:

Hav ham som en ven, og sørg for det KUN er det.. Der er ikke noget mere svinsk end at ville stjæle en andens kæreste Så håber ikke det er sådanne tanker du gør dig..

Jeg er enig med digi, at hun skal sørge for at forblive venner og ikke mere end det. Når det er sagt, så kan man vel ikke stjæle en andens kæreste, hvis vedkommende går frivilligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.