Ups

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.775 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg er startet på VUC og vi er en lille gruppe der render en del sammen, vi sidder osse altid sammen ved bordene... Jeg er den ældste og eneste med barn.

nu er der så kommet en fyr ind i "gruppen" og han er 3 år yngre end mig, men på alder med de andre, og han er forlovet.

den anden dag hentede han mig da jeg egentligt ellers ikke gad i skole da tøsen havde været oppe siden kl 2 om natten.

og der skete bare et eller andet, da vi så skal køre hjem snakker vi om forskellige ting, jeg har aldrig haft så voksen en samtale med en fyr.

siden da har jeg bare ikke kunnet få ham ud af hovedet...

Han har tilmed sagt at hvis der på noget tidspunkt er noget galt eller jeg bare har brug for at snakke skal jeg bare ringe...

det er slut lidt af en lort jeg står i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

lukasmor

Anonym skriver:

Jeg er startet på VUC og vi er en lille gruppe der render en del sammen, vi sidder osse altid sammen ved bordene... Jeg er den ældste og eneste med barn.

nu er der så kommet en fyr ind i "gruppen" og han er 3 år yngre end mig, men på alder med de andre, og han er forlovet.

den anden dag hentede han mig da jeg egentligt ellers ikke gad i skole da tøsen havde været oppe siden kl 2 om natten.

og der skete bare et eller andet, da vi så skal køre hjem snakker vi om forskellige ting, jeg har aldrig haft så voksen en samtale med en fyr.

Han har tilmed sagt at hvis der på noget tidspunkt er noget galt eller jeg bare har brug for at snakke skal jeg bare ringe...

Du får det til at lyde som noget dårligt??

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Du får det til at lyde som noget dårligt??

Jamen jeg ved at han elsker sin forlovede og jeg har det princip at jeg vil ikke gå imellem et forhold

Anmeld

6. oktober 2012

mpr

Anonym skriver:

Hav ham som en ven, og sørg for det KUN er det.. Der er ikke noget mere svinsk end at ville stjæle en andens kæreste Så håber ikke det er sådanne tanker du gør dig..

Anmeld

6. oktober 2012

lukasmor

Anonym skriver:

Jamen jeg ved at han elsker sin forlovede og jeg har det princip at jeg vil ikke gå imellem et forhold

Ups, det med at han var forlovet er mine øjne åbenbart spolet hen over I så fald ville jeg holde en pæn afstand til ham.. Øv at få det sådan for en der er optaget

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hav ham som en ven, og sørg for det KUN er det.. Der er ikke noget mere svinsk end at ville stjæle en andens kæreste Så håber ikke det er sådanne tanker du gør dig..

Absolut ikke... Jeg vil af princip aldrig gå efter en fyr i et forhold, men kan sku ikke lade være med at tænke på hvordan han ville være sammen med din datter for jeg ved han elsker børn...

og når han lægger armen om mig har jeg bare lyst til at putte mig ind til ham...

vil bare gerne kunne ændre min tankegang til ikke at tænke på ham på den måde

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Ups, det med at han var forlovet er mine øjne åbenbart spolet hen over I så fald ville jeg holde en pæn afstand til ham.. Øv at få det sådan for en der er optaget

Ja det er jo det...

Anmeld

6. oktober 2012

DitteFisk

Det det er helt okay at have et lille hemmeligt crush på ham men det er nok desværre nødt til at forblive hemmeligt.. skulle han en dag blive single, så er det jo fedt, men indtil da kan du jo holde dig gode venner med ham og beundre ham lidt på afstand

Anmeld

6. oktober 2012

mpr

Anonym skriver:

Absolut ikke... Jeg vil af princip aldrig gå efter en fyr i et forhold, men kan sku ikke lade være med at tænke på hvordan han ville være sammen med din datter for jeg ved han elsker børn...

og når han lægger stenen om mig har jeg bare lyst til at putte mig ind til ham...

vil bare gerne kunne ændre min tankegang til ikke at tænke på ham på den måde

Husk på der er mange fisk i havet og du skal nok også finde en men du må bare slå de tanker ud af hovedet, det er hverken godt for dig eller måske for hans parforhold

Der er noget jeg ikke forstår? Putter i?! I så fald er jeg glad for ikke at være hans kæreste

Du må lægge lidt afstand til ham hvis du bliver ved med at have de tanker for der var en anden der fik ham først og sådan er det desværre så må man bide i det sure æble og sige surt men sådan er det

Mener intet ondt med mit indlæg tror bare det rammer mig lidt

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Det det er helt okay at have et lille hemmeligt crush på ham men det er nok desværre nødt til at forblive hemmeligt.. skulle han en dag blive single, så er det jo fedt, men indtil da kan du jo holde dig gode venner med ham og beundre ham lidt på afstand

Jeg vil helt klart holde mig venner med ham for han er en fantastisk ven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.