Adeles nye sang, - hvad syntes I?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. oktober 2012

celkt

http://www.youtube.com/watch?v=7HKoqNJtMTQ

jeg syntes egentligt den er rigtig, rigtig fed.

MEN!! Rammer hun ikke pitchen skævt i omkvædet, altså synger falsk??

Det irriterer mig helt vildt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

L&V

celkt skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=7HKoqNJtMTQ

jeg syntes egentligt den er rigtig, rigtig fed.

MEN!! Rammer hun ikke pitchen skævt i omkvædet, altså synger falsk??

Det irriterer mig helt vildt...

Det er en super lækker sang.. Syntes hun er fantastisk.. Nej det ville jeg ikke mene hun gør, det lyder som hendes måde at gøre det på og har os brugt det i andre sange

Anmeld

6. oktober 2012

Mettefpigen

Fin sang :-) neej det synes jeg ikk hun gør.... Kommer sådan til at tænke på James Bond når jeg hører den.....

Anmeld

6. oktober 2012

Dinna88

Det er stensikkert at en sanger som Adele aldrig nogensinde kommer til at udgive et album hvor hun synger falsk  Så nej - det er bare hendes måde at gøre det på. Ligesom at Someone Like You lyder forfærdeligt i den indspilelde udgave (omkvædet) og derfor synger hun ALDRIG sådan live. De er godt klar over at de lavede en fejl i at vælge den indspildning

Men jeg synes den er sueper lækker. Den kvinde er så talentfuld, det er helt åndssvagt. Jeg venter spændt på at kunne se hende live. Alle sang med hende hører jeg live.

Hvis du vil høre en sang hvor hun bare nailer den, så denne (selvom den ikke er bedre end originalen!)  http://www.youtube.com/watch?v=LLoyNxjhTzc

Anmeld

6. oktober 2012

Wimmie

Mettefpigen skriver:

Fin sang :-) neej det synes jeg ikk hun gør.... Kommer sådan til at tænke på James Bond når jeg hører den.....

Det er også sangen til den nye James Bond film 

Anmeld

6. oktober 2012

celkt

nu har je hørt den et par gange mere, - syntes altså stadig hun synger falsk...

Anmeld

6. oktober 2012

Wimmie

celkt skriver:

nu har je hørt den et par gange mere, - syntes altså stadig hun synger falsk...

Jeg kan på ingen måder høre det falske...hvor skulle det være?

Jeg tvivler også på at den var blevet udgivet og godkendt til den nye James Bond film hvis hun sang falsk 

Anmeld

6. oktober 2012

Laura.

Fantastisk nummer !! Jeg synes ikke hun synger falsk, men der er nok bare et par toner der ikke helt klinger godt sammen.. så tror godt jeg kan se hvad du mener.

Anmeld

6. oktober 2012

Mettefpigen

Wimmie skriver:

Det er også sangen til den nye James Bond film 

Ajj det vidste jeg ikk :-) hihi... Synes også den mindede om James Bond ;-)

Anmeld

6. oktober 2012

celkt

Wimmie skriver:

Jeg kan på ingen måder høre det falske...hvor skulle det være?

Jeg tvivler også på at den var blevet udgivet og godkendt til den nye James Bond film hvis hun sang falsk 

de to første omkvæd, altså - when the sky fall, when it crumbles, we will stand tall, ...

lige den røde linje, hvor hun går ned af skalaen. Snakkede med min mor om det, hun siger at de er meningen det skal lyde sådan,  Men, jeg syntes bare mest det er de to første omkvæd i sangen den er gal med, de andre lyder bedre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.