Julegodter til 4-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

anynom

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Dittemor26

6. oktober 2012

Frk. Himmelblå

JulieWH skriver:

Jeg har meldt mig til at sende nogle julegodter til en 4-årig igennem Julehjælp på facebook.
Og nu sidder jeg så og tænker "hvad skal jeg sende med?".
Jeg regner med at sende den inden for en måneds tid, han skal jo have lidt til hele december og ikke bare til efter jul, så clementimer er udelukkede.
Jeg tænkte lidt på en chokolade julekalender og nogle rosiner - men hvad mere? Jeg har jo en (snart) et-årig, så ved slet ikke hvad den størrelse spiser

Derudover ville jeg sende en flaske rødvin med til moren - men min mand synes jeg skal sende gløgg?
Kom endelig med jeres input - og så vil jeg slutte af med at opfordre alle som har overskud til at melde sig ind i gruppen og give en hånd med, for der er alt for mange børn som ingenting har

Tørrede abrikoser. Min datter elsker dem.

Hvis du er overskudsagtig, dypper du dem i overtrækschokolade, således at den halvdel, du ikke holder på, overtrækkes. 

Så har den lille pige lækre abrikoser, som stadig er til at holde på uden at blive smurt ind i lækker chokolade.

Anmeld

6. oktober 2012

anynom

Frk. Himmelblå skriver:

Tørrede abrikoser. Min datter elsker dem.

Hvis du er overskudsagtig, dypper du dem i overtrækschokolade, således at den halvdel, du ikke holder på, overtrækkes. 

Så har den lille pige lækre abrikoser, som stadig er til at holde på uden at blive smurt ind i lækker chokolade.

Super ide, tak

Anmeld

6. oktober 2012

trunte89

måske noget marcipan, nougat, chokolade, så kan de selv lave konfekt? det var et stort hit sidste år for min datter. der var hun knap 4 år. og så er det lidt halv dyrt at købe ind til selv.

Anmeld

6. oktober 2012

TeamRocket

trunte89 skriver:

måske noget marcipan, nougat, chokolade, så kan de selv lave konfekt? det var et stort hit sidste år for min datter. der var hun knap 4 år. og så er det lidt halv dyrt at købe ind til selv.

Det var lige det jeg ville forslå :-D det er så hyggeligt at lave konfekt- men det er lidt dyrt at købe ind til.

Anmeld

6. oktober 2012

anynom

trunte89 skriver:

Tak for forslaget. Synes det er en svær ting at sende med da jeg ikke kender til familiens overskud - om tiden og energien er til det :/

Anmeld

6. oktober 2012

serinasmor

Hvad med ingredienserne til og opskriften på en omgang havregrynskugler så kan de hygge med at lave det sammen

og ellers ja .. måske en pakkekalender med billige søstrene grene farver og den slags

Anmeld

6. oktober 2012

anynom

serinasmor skriver:

Hvad med ingredienserne til og opskriften på en omgang havregrynskugler så kan de hygge med at lave det sammen

og ellers ja .. måske en pakkekalender med billige søstrene grene farver og den slags

Tak for forslaget

Anmeld

6. oktober 2012

trunte89

TeamRocket skriver:

Det var lige det jeg ville forslå :-D det er så hyggeligt at lave konfekt- men det er lidt dyrt at købe ind til.

præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.