Julegodter til 4-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
24 svar
0 synes godt om
6. oktober 2012

anynom

Jeg har meldt mig til at sende nogle julegodter til en 4-årig igennem Julehjælp på facebook.
Og nu sidder jeg så og tænker "hvad skal jeg sende med?".
Jeg regner med at sende den inden for en måneds tid, han skal jo have lidt til hele december og ikke bare til efter jul, så clementimer er udelukkede.
Jeg tænkte lidt på en chokolade julekalender og nogle rosiner - men hvad mere? Jeg har jo en (snart) et-årig, så ved slet ikke hvad den størrelse spiser

Derudover ville jeg sende en flaske rødvin med til moren - men min mand synes jeg skal sende gløgg?
Kom endelig med jeres input - og så vil jeg slutte af med at opfordre alle som har overskud til at melde sig ind i gruppen og give en hånd med, for der er alt for mange børn som ingenting har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Tvillingemor80

Nu ved jeg ikke hvad dit budget er på - MEN jeg ville blive lykkelig for en pakkekalender til mit barn (hvis jeg ingenting havde) - tænker små ting til max 5 kr pr dag - fx fra "Søsterne Grene" osv. En pakke rosiner, nogle balloner, farveblyanter, sæbebobler osv. Kunne det være en mulighed ?

Anmeld

6. oktober 2012

anynom

Tvillingemor90 skriver:

Nu ved jeg ikke hvad dit budget er på - MEN jeg ville blive lykkelig for en pakkekalender til mit barn (hvis jeg ingenting havde) - tænker små ting til max 5 kr pr dag - fx fra "Søsterne Grene" osv. En pakke rosiner, nogle balloner, farveblyanter, sæbebobler osv. Kunne det være en mulighed ?

Tak for svar Havde tænkt på det samme, men ønskelisterne derinde er egentlig meget specifikke og der stod bare julegodter
Budgettet er rimeligt højt, men jeg vil gerne hjælpe flere børn end bare en så skal også passe på med at bruge det hele på en

Anmeld

6. oktober 2012

Carina:-)

Jeg sender 2 kurve hvertår.

Men gør det privat da jeg et par gange har været med i Sådanne tråde,og oplevet flere der snyder. . .

Så her gør jeg det privat 

Men kan fortælle hvad jeg puttede i sidste år,og så kan du jo plukke ud 

Marcipan,nougat og chokoladeknapper til overtrækkelse.

Masser af slik.

And,steg,asier,rødkål og grødris.

En playmobilkalender,samt et par tegnefilm .de kan fås til en halvtredser pr stk i Bilka.

Rødvin og et par flasker sodavand.

Og så har jeg pakket et gavekort på 2 biobiletter samt popcorn ind som julegave.

Sådan så de ud sidste år 

Anmeld

6. oktober 2012

anynom

Carina:-) skriver:

Jeg sender 2 kurve hvertår.

Men gør det privat da jeg et par gange har været med i Sådanne tråde,og oplevet flere der snyder. . .

Så her gør jeg det privat 

Men kan fortælle hvad jeg puttede i sidste år,og så kan du jo plukke ud 

Marcipan,nougat og chokoladeknapper til overtrækkelse.

Masser af slik.

And,steg,asier,rødkål og grødris.

En playmobilkalender,samt et par tegnefilm .de kan fås til en halvtredser pr stk i Bilka.

Rødvin og et par flasker sodavand.

Og så har jeg pakket et gavekort på 2 biobiletter samt popcorn ind som julegave.

Sådan så de ud sidste år 

Tak for svar Der var i hvert fald lidt ideer

Anmeld

6. oktober 2012

Dittemor26

JulieWH skriver:

Jeg har meldt mig til at sende nogle julegodter til en 4-årig igennem Julehjælp på facebook.
Og nu sidder jeg så og tænker "hvad skal jeg sende med?".
Jeg regner med at sende den inden for en måneds tid, han skal jo have lidt til hele december og ikke bare til efter jul, så clementimer er udelukkede.
Jeg tænkte lidt på en chokolade julekalender og nogle rosiner - men hvad mere? Jeg har jo en (snart) et-årig, så ved slet ikke hvad den størrelse spiser

Derudover ville jeg sende en flaske rødvin med til moren - men min mand synes jeg skal sende gløgg?
Kom endelig med jeres input - og så vil jeg slutte af med at opfordre alle som har overskud til at melde sig ind i gruppen og give en hånd med, for der er alt for mange børn som ingenting har

Super godt initiativ, vil du ikke linke til siden på FB?

Anmeld

6. oktober 2012

Valle81

Sikke en god ide

Det eneste jeg lige kan komme i tanke om er pebernødder
Hvad med lidt juleunderholdning, sådan en pakke så der kan flettes julehjerter, stjerner osv

Anmeld

6. oktober 2012

anynom

Dittemor26 skriver:

Super godt initiativ, vil du ikke linke til siden på FB?

Jo, giv mig lige 5 minutter, er på fra mobilen

Anmeld

6. oktober 2012

anynom

Valle81 skriver:

Sikke en god ide

Det eneste jeg lige kan komme i tanke om er pebernødder
Hvad med lidt juleunderholdning, sådan en pakke så der kan flettes julehjerter, stjerner osv

Selvfølgelig! Pebernødder, hvordan kunne jeg glemme dem?
Og kravlenisser

Anmeld

6. oktober 2012

Dittemor26

JulieWH skriver:

Jo, giv mig lige 5 minutter, er på fra mobilen

helt ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.