Ingen tror mig når jeg siger at min dreng er under et år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

Bebsen

Ja jeg har også prøvet at folk undrer sig over at min dreng faktisk ikke er ældre.
Selv hans DP mor har flere gange sagt at hun nogen gange glemmer at han ikke er ældre, fordi han er både er stor, men også fremmelig, så hun tiltider forventer for meget af ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

kvinde84

Ikke personligt (min søn er kun 4 mdr), men en af mine kusiner (9 år pt) har altid set ældre ud end hun var. Der trode folk heller ikke på at hun ikke var ældre. Hun var meget robust, og så havde hun bare en langt tykt mørkt, voksen hår, så tror det var mest det der gjorde det

Anmeld

6. oktober 2012

Oliver,Troia&Wictor

Jeg har det modsat min datter er snart 3år hun er 74cm og vejer 8,5kg folk tror mig ikke de tror hun er under et år eller som mange spørger om så spørger de om jejg har tvillinger min mindste er 10mdr og er 77cm og vejer 9,1kg

Anmeld

25. november 2012

Carl-Emil's mor

E. Riber skriver:

Jeg får altid et underligt blik når jeg siger at min dreng kun er x antal måneder. Og sådan har det egentlig været i 3 måneders tid. Vi har tit været udsat for at folk troede at Mike var på samme alder som deres over 1 år ældre børn. 

Jeg kan bare ikke forstå at han åbenbart ser SÅ gammel ud? ja i forhold til mine veninders børn der er ældre end ham, ser han lidt ældre ud, men jeg synes ikke det er vildt? Nogen der har prøvet noget lignende? jeg synes det er lidt ubehageligt når folk ikke tror på mig når jeg siger at han ikke engang er et år endnu.. 

God weekend, piger.

det er præcis det samme her.. vi er flere veninder med børn fordelt udover få uger og samtlige vi møder tror Carl-Emil er langt ældre end de andre...

til gymnastik troede hende der har en dreng på 15 måneder at Carl-Emil var så lige så gammel - der var han kun 9 måneder

En ting er at han er en lang dreng ( dog synes jeg ikke at han er så lang men ja ) men det som folk "falder i på " er at han er meget intens i sin kontakt , som børn der er en del ældre.. Han pludre også helt utrolig meget og siger rigtige ord som selv fremmede han forstå så jeg tror også det er en af grundene for at folk skyder ham på ældre end han er

Anmeld

25. november 2012

JustMe

Oliver,Troia&Wictor skriver:

Jeg har det modsat min datter er snart 3år hun er 74cm og vejer 8,5kg folk tror mig ikke de tror hun er under et år eller som mange spørger om så spørger de om jejg har tvillinger min mindste er 10mdr og er 77cm og vejer 9,1kg

Hvordan kan det være, at hun er så lille? Hun lyder som et lille myr

Anmeld

25. november 2012

Hvem?

E. Riber skriver:

Jeg får altid et underligt blik når jeg siger at min dreng kun er x antal måneder. Og sådan har det egentlig været i 3 måneders tid. Vi har tit været udsat for at folk troede at Mike var på samme alder som deres over 1 år ældre børn. 

Jeg kan bare ikke forstå at han åbenbart ser SÅ gammel ud? ja i forhold til mine veninders børn der er ældre end ham, ser han lidt ældre ud, men jeg synes ikke det er vildt? Nogen der har prøvet noget lignende? jeg synes det er lidt ubehageligt når folk ikke tror på mig når jeg siger at han ikke engang er et år endnu.. 

God weekend, piger.

Jeg har kæmpe børn, jeg har to drenge på henholdsvis (næste) 2 og 2,5 år

Den ældste er 104 cm, vejer 18,6 kg og bruger str. 28 i sko - ved fødslen 3350 g og 51 cm

Den yngeste er 94 cm, vejer 15,4 kg og bruger str. 25 i sko - ved fødslen 2650 g og 46 cm (født 6 uger før tid)

Den ældste på 2,5 år blir ofte skudt til at være 5, nok fordi han er så høj og har så enorme store fødder, men har aldrig tænkt over om det genere mig....

Det gør det nok ikke, når jeg ikke har skænket det en tanke, jeg har bare store, dejlige børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.