E. Riber skriver:
Jeg får altid et underligt blik når jeg siger at min dreng kun er x antal måneder. Og sådan har det egentlig været i 3 måneders tid. Vi har tit været udsat for at folk troede at Mike var på samme alder som deres over 1 år ældre børn.
Jeg kan bare ikke forstå at han åbenbart ser SÅ gammel ud? ja i forhold til mine veninders børn der er ældre end ham, ser han lidt ældre ud, men jeg synes ikke det er vildt? Nogen der har prøvet noget lignende? jeg synes det er lidt ubehageligt når folk ikke tror på mig når jeg siger at han ikke engang er et år endnu.. 
God weekend, piger.
Jeg har kæmpe børn, jeg har to drenge på henholdsvis (næste) 2 og 2,5 år
Den ældste er 104 cm, vejer 18,6 kg og bruger str. 28 i sko - ved fødslen 3350 g og 51 cm
Den yngeste er 94 cm, vejer 15,4 kg og bruger str. 25 i sko - ved fødslen 2650 g og 46 cm (født 6 uger før tid)
Den ældste på 2,5 år blir ofte skudt til at være 5, nok fordi han er så høj og har så enorme store fødder, men har aldrig tænkt over om det genere mig....
Det gør det nok ikke, når jeg ikke har skænket det en tanke, jeg har bare store, dejlige børn 
Anmeld