Ingen tror mig når jeg siger at min dreng er under et år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

Mor til Mike

Jeg får altid et underligt blik når jeg siger at min dreng kun er x antal måneder. Og sådan har det egentlig været i 3 måneders tid. Vi har tit været udsat for at folk troede at Mike var på samme alder som deres over 1 år ældre børn. 

Jeg kan bare ikke forstå at han åbenbart ser SÅ gammel ud? ja i forhold til mine veninders børn der er ældre end ham, ser han lidt ældre ud, men jeg synes ikke det er vildt? Nogen der har prøvet noget lignende? jeg synes det er lidt ubehageligt når folk ikke tror på mig når jeg siger at han ikke engang er et år endnu.. 

God weekend, piger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

L&V

E. Riber skriver:

Jeg får altid et underligt blik når jeg siger at min dreng kun er x antal måneder. Og sådan har det egentlig været i 3 måneders tid. Vi har tit været udsat for at folk troede at Mike var på samme alder som deres over 1 år ældre børn. 

Jeg kan bare ikke forstå at han åbenbart ser SÅ gammel ud? ja i forhold til mine veninders børn der er ældre end ham, ser han lidt ældre ud, men jeg synes ikke det er vildt? Nogen der har prøvet noget lignende? jeg synes det er lidt ubehageligt når folk ikke tror på mig når jeg siger at han ikke engang er et år endnu.. 

God weekend, piger.

Yeps der er os mange der har troet at Laura var blevet et år for længst.. Tror det er fordi hun har så meget hår og er så lang

Anmeld

5. oktober 2012

Mor til Mike

Månsson skriver:

Yeps der er os mange der har troet at Laura var blevet et år for længst.. Tror det er fordi hun har så meget hår og er så lang

Det samme med Mike, han er også rigtig høj.. Tror du det forandre sig med tiden? så de ser ud som deres jævnalderne? jeg er mest bekymret for at han altid vil se meget ældre ud end hans aldersgruppe.. 

Anmeld

5. oktober 2012

L&V

E. Riber skriver:

Det samme med Mike, han er også rigtig høj.. Tror du det forandre sig med tiden? så de ser ud som deres jævnalderne? jeg er mest bekymret for at han altid vil se meget ældre ud end hans aldersgruppe.. 

Uh det er svært at sige. Det er ikke noget der genere eller bekymre mig så har ikke rigtig tænkt over det. Men mon ikke at de bare blender ind med tiden

Anmeld

5. oktober 2012

Frøken J.

E. Riber skriver:

God weekend, piger.

Ja, det oplever jeg også, men det er ikke pga. hendes udseende, men pga. hendes motorik. Især nu hun går.. Men gør det egentlig noget hvis han ser ældre ud? Så længe du får afklaret han har den og den alder, så de ikke forventer han kan mere end han kan

Anmeld

5. oktober 2012

Lady Marion <3

Min dreng er præcis 3 år og 6 mdr i dag   Han er 115 cm , vejer 21 kg og bruger st 31 i sko .,,,  Griner    Dvs han er nærmest så stor som en på 6 og det er irriterende da folk (der ikke kender ham) Kan finde på at stille ham nogle meget modne spørgsmål og så glor de når knægten svarer tilbage på 3 års sprog ,,,,,

Anmeld

5. oktober 2012

FruHolm <3

God weekend, piger.

Folk har siden min dreng var 18 måneder troet at han er 2- 2 1/2 år fordi han både er høj og tung, og så er han meget logisk tænkene osv så de siger altid hold op hvor er han stor og klog i forhold til hans alder, jeg ser det ikk negativt men bliver faktisk stolt af min dreng ,

selv lægen siger man kan se på ham at han har intilligente øjne og er yderst lærenem

Han er nu 21 måneder, 93 cm høj, vejer 16,5 kg og bruger str 25-26 i sko og 98-104 i tøj

Anmeld

5. oktober 2012

TeamRocket

Sådan er det med vores datter- lige fra hu var 4 mdr har hun set meget større ældre ud, også fordi hun virkede ældre i de ting hun kunne. Men hun er ved at blive ret alderssvarende nu både udsende og kunnen- hun er knap 5 år. Med sønnike er det omvendt- er han virkelig 2 ÅR ? Oh jep, hvorfor skulle jeg lyve? Han har babyface, er lille og snakker absolut ikke til fremmede så de tror han ikke kan snakke Ingen af delene genere mig, mine unger er skønne- store og små

Anmeld

6. oktober 2012

MorDk

Jeg kender det! Vores søn er 2 år og ret fremme i skoene... og det har han været længe. Så folk skyder ham ALTID til at være ældre end han er... Det kan jo både være godt og ondt... Men har ikke oplevet at folk ligefrem ikke troede på hvad jeg sagde?! Tænker... hvorfor skulle man lyve om sit barns alder... men mindre de koster gratis i restaurantes buffet eller lign?

Anmeld

6. oktober 2012

Wimmie

E. Riber skriver:

God weekend, piger.

Mange skyder også Mila til at være ældre end hun er... Ikke helt så meget mere, men helt siden fødslen har hun set ældre ud end hun er -ikke bare fordi hun er lang men også i ansigtet og fordi hun havde meget hår

Hvor stor er din søn? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.