Jeg får altid et underligt blik når jeg siger at min dreng kun er x antal måneder. Og sådan har det egentlig været i 3 måneders tid. Vi har tit været udsat for at folk troede at Mike var på samme alder som deres over 1 år ældre børn.
Jeg kan bare ikke forstå at han åbenbart ser SÅ gammel ud? ja i forhold til mine veninders børn der er ældre end ham, ser han lidt ældre ud, men jeg synes ikke det er vildt? Nogen der har prøvet noget lignende? jeg synes det er lidt ubehageligt når folk ikke tror på mig når jeg siger at han ikke engang er et år endnu.. 
God weekend, piger.
Folk har siden min dreng var 18 måneder troet at han er 2- 2 1/2 år fordi han både er høj og tung, og så er han meget logisk tænkene osv
så de siger altid hold op hvor er han stor og klog i forhold til hans alder, jeg ser det ikk negativt men bliver faktisk stolt af min dreng , 
selv lægen siger man kan se på ham at han har intilligente øjne og er yderst lærenem 
Han er nu 21 måneder, 93 cm høj, vejer 16,5 kg og bruger str 25-26 i sko og 98-104 i tøj 
Anmeld