Opdate - Spørgsmål til førtidspension

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Faith

Laulund87 skriver:

Jeg er også på førtidspension og troede jeg ville juble da den gik igennem, men det gjorde jeg slet ikke. Mange mener det er trist, sørgeligt osv at jeg er på førtidspension når jeg er 25 år og det var nok også min umiddelbare tanke, men nu får jeg det bedste ud af det når det ikke kan være anderledes. Mit liv er bestemt ikke ovre, men jeg kan derimod være en god mor med overskud for min datter

Godt skrevet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

jydeinden

Laulund87 skriver:

Jeg er også på førtidspension og troede jeg ville juble da den gik igennem, men det gjorde jeg slet ikke. Mange mener det er trist, sørgeligt osv at jeg er på førtidspension når jeg er 25 år og det var nok også min umiddelbare tanke, men nu får jeg det bedste ud af det når det ikke kan være anderledes. Mit liv er bestemt ikke ovre, men jeg kan derimod være en god mor med overskud for min datter

du kender min mening søde .. så stemmer bare i kor, livet er ikke ovre "bare" fordi man får førtidspension nogen gange vil jeg faktisk sige at det kan være en fordel at få det, hvis man før har været på kh.. det giver en anden frihed.

Anmeld

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Husk nu aT give dig selv tid OG lov til at være ked

Ja det skal jeg nok  har haft en god lang * snak * med en ven idag, det hjalp. 

Anmeld

5. oktober 2012

2721

Anonym skriver:

Ja det skal jeg nok  har haft en god lang * snak * med en ven idag, det hjalp. 

Lyder godt

Anmeld

6. oktober 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Troede nemlig også jeg ville juble, men det udeblev. Istedet kom sorgen over det tabte. Og det ende gyldige punktum.

Men inderst inde er jeg glad og lettet over det er slut. Jeg har kæmpet for at nå hertil. Både i form af div arbejdsprøvninger og Psykisk med at accepetere det gik i den retning.

Det jo det man må få det bdste ud af det man har, og nej det er ikke ønske situationen. men når det nu engang ikke kan være anderledes. Vil som dig også sættet næsen op imod at være en god mor med overskud for mine børn. Den mor de kender fra før. det skylder jeg dem.

Anmeld

6. oktober 2012

Laulund87

Faith skriver:

Godt skrevet!

Tak søde

Anmeld

6. oktober 2012

Laulund87

jydeinden skriver:

du kender min mening søde .. så stemmer bare i kor, livet er ikke ovre "bare" fordi man får førtidspension nogen gange vil jeg faktisk sige at det kan være en fordel at få det, hvis man før har været på kh.. det giver en anden frihed.

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

til dig også - ved det er det rigtige , skal bare lige * sluge * den. Det er så virkeligt når det står sort på hvidt

Anmeld

6. oktober 2012

Lady Marion <3

Du skal nok klare den   Jeg syntes du reagerer fuldstændigt sundt og som du burde . Du tænker nemlig over tingene og sørger .. Tror det er langt sundere end bare at klappe i hænderne og tænke fedt , den gik igennem   Du skal nok få skabt dig en ny identitet .. Tillykke med den ..

Anmeld

6. oktober 2012

Laulund87

Anonym skriver:

til dig også - ved det er det rigtige , skal bare lige * sluge * den. Det er så virkeligt når det står sort på hvidt

Tak

Ja selvfølgelig det er jo en stor omvæltning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.