Lavede for et stykke tid siden denne tråd
https://www.baby.dk/debat/187425pi1/ordet-er-frit/spoergsmaal-til-foertidspension.aspx
Håber I respektere jeg fortsat er ANNO, er ikke klar til at stå frem.
Men Idag har jeg modtaget svaret - Og pensionen er gået igennem. 6 uger fra den var søgt, så hurtig behandlings tid må man sige.
Jeg burde være glad og lettet, det er jeg ikke lige p.t. Er overrasket over min reaktion, for troede jeg ville blive fyldt med glæde. Men jeg begyndte at græde, ikke af glæde men af sorg. Sorg over at mit arbejdsliv er slut. Jeg troede, jeg havde acceptere at det nok skulle ende der, og det har jeg nok også. Men alligevel var det hårdt at se det sort på hvidt. En epoke er slut. Og jeg skal finde et nyt stå sted i stedet for. Mit arbejde har altid haft KÆMPE betydning for mig. Været en del af min identitet. Hvor jeg kunne vise mit værd.
Jeg er glad inderst inde, jeg ved det er det rigtige for mig. Så håber når sorgen har lagt sig, vil jeg finde glæden over at det er slut. Slut med at famle i det uvisse, og ikke vide hvilken kasse jeg skal være i, i fremtiden. En klog kvinde siger det er normalt, at reagere sådan. Jeg håber hun har ret. Jeg ved hun har ret. Glæder mig til at komme dertil.
Ville ikke noget med mit indlæg, blot komme ud med det.
Anmeld