Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skønt Nej er de mænd jo desværre ik så gode til at se.. Men lyder dejligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NEJ det er de ikke. Han kom lige ind af døren... så sagde jeg:
KAN DU SE DET?
Jaaaa siger manden... .... .... DU har sgu støvsuget!!!!
Øhhh nej for helvede... jeg har farvet hår! HAHAH Klaphat!
MorDk skriver: Lillepigen faldt i søvn i mine arme... og hun Zzznoorkede tungt da jeg lagde hende fra mig... Tog chancen og hoppede i bad!! YAY! Ikke nok med det... så sov hun stadig da jeg kom ud... så smed noget farve i håret (har jeg virkelig set frem til) Har gået med kedeligt hår hele graviditeten og de grå hår skreg... hjæææælp!!!! Nu sidder jeg her REN og næsten helt HOT med min nye hårfarve ♥ Nu står den på en kaffetår... Lillepigen sover lidt endnu... Ville ikke andet med denne tråd en at dele min glæde, lettelse og begejstring ♥ God dag til jer allesammen!!
Lillepigen faldt i søvn i mine arme... og hun Zzznoorkede tungt da jeg lagde hende fra mig... Tog chancen og hoppede i bad!! YAY!
Ikke nok med det... så sov hun stadig da jeg kom ud... så smed noget farve i håret (har jeg virkelig set frem til) Har gået med kedeligt hår hele graviditeten og de grå hår skreg... hjæææælp!!!!
Nu sidder jeg her REN og næsten helt HOT med min nye hårfarve ♥ Nu står den på en kaffetår... Lillepigen sover lidt endnu...
Ville ikke andet med denne tråd en at dele min glæde, lettelse og begejstring ♥
God dag til jer allesammen!!
åhh ja det er når men har et lille nyfødt barn at man virkelig lærer at sætte pris på de små ting. så som at komme i bad og sådan nogle ting.. hehe succesfølelse..
Åh ja et bad er skønt men noget, der nogle gange sker for sjældent, når man har to små børn
Du fortjener en YAY-oplevelse i dette grå vejr
Nadia&Daniel skriver: Du fortjener en YAY-oplevelse i dette grå vejr
Smiler YAY! hihi... men tænk sig så blev det alligevel liiiidt NEDTUR da manden kommer ind af døren... SUK! Han kan selvfølgelig ikke se at jeg har farvet hår... Arrrgh!!
tarkoflen skriver: Det lyder da som en skøn formiddag =) Og sejt at hun sov igennem det hele Tillykke med det nye hår og et ekstra skud overskud
Det lyder da som en skøn formiddag =) Og sejt at hun sov igennem det hele Tillykke med det nye hår og et ekstra skud overskud
Takker
serinasmor skriver: Det var da en dejlig stor sejr ( og ja det mener jeg faktisk) ... jeg husker hvor svært det var under barsel at komme i bad ... selvom projektet lyder lille så er det pludseligt meget omfattende
Det var da en dejlig stor sejr ( og ja det mener jeg faktisk) ... jeg husker hvor svært det var under barsel at komme i bad ... selvom projektet lyder lille så er det pludseligt meget omfattende
Ja enig! Husker hvor vildt svært jeg havde ved det med min søn...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128