Yes!! Jeg kom i bad og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Babydrøm

Skønt  Nej er de mænd jo desværre ik så gode til at se.. Men lyder dejligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

MorDk

NEJ det er de ikke. Han kom lige ind af døren... så sagde jeg:

KAN DU SE DET?

Jaaaa siger manden... .... .... DU har sgu støvsuget!!!!

Øhhh nej for helvede... jeg har farvet hår! HAHAH Klaphat!

Anmeld

5. oktober 2012

Isabella_mor

MorDk skriver:

Lillepigen faldt i søvn i mine arme... og hun Zzznoorkede tungt da jeg lagde hende fra mig... Tog chancen og hoppede i bad!! YAY!

Ikke nok med det... så sov hun stadig da jeg kom ud... så smed noget farve i håret (har jeg virkelig set frem til) Har gået med kedeligt hår hele graviditeten og de grå hår skreg... hjæææælp!!!!

Nu sidder jeg her REN og næsten helt HOT med min nye hårfarve ♥ Nu står den på en kaffetår... Lillepigen sover lidt endnu...

Ville ikke andet med denne tråd en at dele min glæde, lettelse og begejstring ♥

God dag til jer allesammen!!

åhh ja det er når men har et lille nyfødt barn at man virkelig lærer at sætte pris på de små ting. så som at komme i bad og sådan nogle ting.. hehe succesfølelse..

Anmeld

5. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Åh ja et bad er skønt men noget, der nogle gange sker for sjældent, når man har to små børn 

Anmeld

5. oktober 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Lillepigen faldt i søvn i mine arme... og hun Zzznoorkede tungt da jeg lagde hende fra mig... Tog chancen og hoppede i bad!! YAY!

Ikke nok med det... så sov hun stadig da jeg kom ud... så smed noget farve i håret (har jeg virkelig set frem til) Har gået med kedeligt hår hele graviditeten og de grå hår skreg... hjæææælp!!!!

Nu sidder jeg her REN og næsten helt HOT med min nye hårfarve ♥ Nu står den på en kaffetår... Lillepigen sover lidt endnu...

Du fortjener en YAY-oplevelse i dette grå vejr  

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Du fortjener en YAY-oplevelse i dette grå vejr  

Smiler YAY! hihi... men tænk sig så blev det alligevel liiiidt NEDTUR da manden kommer ind af døren... SUK! Han kan selvfølgelig ikke se at jeg har farvet hår... Arrrgh!!

Anmeld

5. oktober 2012

tarkoflen

MorDk skriver:

Det lyder da som en skøn formiddag =) Og sejt at hun sov igennem det hele

Tillykke med det nye hår og et ekstra skud overskud

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

tarkoflen skriver:

Det lyder da som en skøn formiddag =) Og sejt at hun sov igennem det hele

Tillykke med det nye hår og et ekstra skud overskud

Takker

Anmeld

5. oktober 2012

serinasmor

Det var da en dejlig stor sejr ( og ja det mener jeg faktisk) ... jeg husker hvor svært det var under barsel at komme i bad ... selvom projektet lyder lille så er det pludseligt meget omfattende

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

serinasmor skriver:

Det var da en dejlig stor sejr ( og ja det mener jeg faktisk) ... jeg husker hvor svært det var under barsel at komme i bad ... selvom projektet lyder lille så er det pludseligt meget omfattende

Ja enig! Husker hvor vildt svært jeg havde ved det med min søn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.