Yes!! Jeg kom i bad og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.771 visninger
29 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

MorDk

Lillepigen faldt i søvn i mine arme... og hun Zzznoorkede tungt da jeg lagde hende fra mig... Tog chancen og hoppede i bad!! YAY!

Ikke nok med det... så sov hun stadig da jeg kom ud... så smed noget farve i håret (har jeg virkelig set frem til) Har gået med kedeligt hår hele graviditeten og de grå hår skreg... hjæææælp!!!!

Nu sidder jeg her REN og næsten helt HOT med min nye hårfarve ♥ Nu står den på en kaffetår... Lillepigen sover lidt endnu...

Ville ikke andet med denne tråd en at dele min glæde, lettelse og begejstring ♥

God dag til jer allesammen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

M (:

MorDk skriver:

Lillepigen faldt i søvn i mine arme... og hun Zzznoorkede tungt da jeg lagde hende fra mig... Tog chancen og hoppede i bad!! YAY!

Ikke nok med det... så sov hun stadig da jeg kom ud... så smed noget farve i håret (har jeg virkelig set frem til) Har gået med kedeligt hår hele graviditeten og de grå hår skreg... hjæææælp!!!!

Nu sidder jeg her REN og næsten helt HOT med min nye hårfarve ♥ Nu står den på en kaffetår... Lillepigen sover lidt endnu...

Dejligt at den dårlige formiddag alligevel blev vendt, og blev til ren forkælelsestid for mor.. 

Anmeld

5. oktober 2012

Troldemommi

Dejligt

Anmeld

5. oktober 2012

Moar2011

MorDk skriver:

SMILLLER ..

selv den mindste ting har en betydning

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

M (: skriver:

Dejligt at den dårlige formiddag alligevel blev vendt, og blev til ren forkælelsestid for mor.. 

Ja du gav mig liiiige en "opsang" .... Me like ♥

TAK M♥

Anmeld

5. oktober 2012

M (:

MorDk skriver:

Ja du gav mig liiiige en "opsang" .... Me like ♥

TAK M♥

Haha, skulle det være en anden gang! 

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

Storms-Mor skriver:

SMILLLER ..

selv den mindste ting har en betydning

JA! Det er ikke engang løgn

Jeg vil VÆDDE med at kæresten ikke engang lægger mærke til at jeg har farvet hår... HAHA sådan noget ser han bare ikke... (jeg sys dog sagtnes man kan se foreskel) Men det er nok en pige-ting *suk*

Anmeld

5. oktober 2012

Saram

Og for folk uden børn eller med store børn, er det jo bare sådan en lille ting, men med et lille krævende barn, lærer man VIRKELIG at sætte pris på sådan nogle små ting.

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

M (: skriver:

Haha, skulle det være en anden gang! 

Ohh yes! Får med garanti brug for det i løbet af min barsel her... *S*

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

Saram skriver:

Og for folk uden børn eller med store børn, er det jo bare sådan en lille ting, men med et lille krævende barn, lærer man VIRKELIG at sætte pris på sådan nogle små ting.

Ja netop! Har en dreng på 2 år og en Pige på 15 dage... ♥ Der er nok at se til nu... Dog er Bassen i vuggestue... ellers havde jeg aldrig klaret det hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.