Bliver nødt til at lufte lidt ud. Føler ikke jeg kan være ærlig om dette til nogen, da jeg ikke ønsker venner eller familie føler de skal tage en holdning til dette.
Kæresten og jeg flyttede sammen for et års tid siden. Det går rigtig godt med at bo sammen, jeg nyder hverdagen. Også trods de forandringer det har bragt med sig, og regner med at det er noget jeg med tiden vænner mig til. Men noget jeg har meget svært ved, så er det uanmeldt besøg - og så at de endda ikke banker på døren. Vi bor udenfor byen, så tror det er ret normalt at "man" gør sådan. Men det får mig til at føle, at jeg ikke kan være mig selv i mit eget hjem. Tænk hvis jeg gik nøgen fra badeværeset til soveværelset mens der kommer nogen på besøg. Jeg har ikke været vant til at folk bare kommer forbi. Jeg er i det hele taget ikke vant til, at have så mange på besøg. Men ved, at det er noget jeg skal vænne mig til og det går også. Men for pokker det irriterer mig grænseløst at de bare vader ind og kommer uanmeldt. Lyder jeg sippet?? 
Anmeld