Strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2009

Diana...

Der er sgu ikke noget der kan hindre man får dem det tror jeg ikke på.

Jeg fik først mine da jeg havet født. 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

ønskebørn74

Diana... skriver:

Der er sgu ikke noget der kan hindre man får dem det tror jeg ikke på.

Jeg fik først mine da jeg havet født. 

Knus Diana

Jeg siger bare Decubal clinic..den rigtige creme,,ikke lotion. Jeg har ikke prøvet at komme længere hen i graviditeten end uge 26, men jeg har været meget fed. Har også fået lidt strækmærker..men de kan ikke ses mere..Fik tippet og de blev efter 3md. brug helt usynlige. Kan idag kun mærke dem lidt når jeg strækker huden lidt ud..Prøv jeg er fan af den, den indeholder meget e-vitamin og er lavet til at hele.. og for øvrigt..tillykke alle sammen med de fine maver og dejlige børn.

Knus til jer alle sammen

ØNSKEBARN74

Anmeld

25. maj 2009

Mum33

Jeg har ingen dokumentation for at det virker, men prøv at indtage mange gode fedtstoffer fra fx avokado, mandler, olier og laks. Min mand masserede min mave hver aften i mandelolie og jeg slap 100% for strækmærker.

Anmeld

25. maj 2009

ønskebørn74

hov er lidt ny ville skrive sådan

Jeg siger bare Decubal clinic..den rigtige creme,,ikke lotion. Jeg har ikke prøvet at komme længere hen i graviditeten end uge 26, men jeg har været meget fed. Har også fået lidt strækmærker..men de kan ikke ses mere..Fik tippet og de blev efter 3md. brug helt usynlige. Kan idag kun mærke dem lidt når jeg strækker huden lidt ud..Prøv jeg er fan af den, den indeholder meget e-vitamin og er lavet til at hele.. og for øvrigt..tillykke alle sammen med de fine maver og dejlige børn.

Knus til jer alle sammen

ØNSKEBARN74

Anmeld

25. maj 2009

Diana...

ønskebarn74 skriver:

Knus til jer alle sammen

ØNSKEBARN74

Den har jeg prøvet (da jeg er meget glad for clinic) + mange andre og jeg har stræk mærker, alle jeg kender der os har prøvet alt mulig har heller ikke prøvet noget der virker så jeg tror ikke på det, men dejligt for dig man ikke kan se dem gid det var mig, men min mors kunne hun heller ikke se efter et halvt års tid og hun brugte ingen ting.

Anmeld

25. maj 2009

ønskebørn74

Jeg er nu i uge 28 og har heldigis ikke fået nogle strækmærker... Mit mærkelige spørgsmål er: Hvornår kommer de eventuelt og hvordan kan man undgå dem..???
Nogle foreslag til creme,olie eller lignede..!!

Anmeld

25. maj 2009

ønskebørn74

Diana... skriver:

Den har jeg prøvet (da jeg er meget glad for clinic) + mange andre og jeg har stræk mærker, alle jeg kender der os har prøvet alt mulig har heller ikke prøvet noget der virker så jeg tror ikke på det, men dejligt for dig man ikke kan se dem gid det var mig, men min mors kunne hun heller ikke se efter et halvt års tid og hun brugte ingen ting.

Jeg havde haft mine strækmærker i flere år efter jeg havde tabt mig..Fik tippet og begyndte der at smøre..Jeg havde de slemmeste på mine bryster...85G nu..dengang 105J.. og voldsomt på mave lår og bagdelen...Har idag slet ikke nogen på bagdel og bryster...næsten ikke på mave og lår...de kan kun mærkes lidt...tror det er lidt forskelligt fra person til person..

Er lidt ny herinde og vil lige sige tak..

Hvor er det dog et dejligt sted

Anmeld

25. maj 2009

ønskebørn74

Diana... skriver:

´Hov..og sikke dog en dejlig dreng du har!!!

Knus her fra fyns Land

Anmeld

25. maj 2009

Mullemus86

Hej
Blander mig lige lidt, selvom jeg aldrig har oplevet kæmpe gravid-mave

Har hørt, at det er underhuden der går i stykker.. Hvis du smører med diverse cremer, føler du måske, at du gør noget aktivt i forebyggelsen mod strækmærkene, men.. De når altså kun ydrehuden.. Desværre..
-Og det med at kigge på sin mor: hvis du har en søster, skal du kigge på hende, da I har større genetisk lighed (har jeg hørt).. Den vil jeg bestemt hellere leve efter, for min mor fik godt nok mange strækmærker og har dem stadig..! Min søster derimod, var forskånet i første graviditet og fik kun nogle få lige til slut i anden..
Nu må vi se, om jeg er ligeså heldig, eller jeg sprækker over det hele

// Alice 8+0

Anmeld

25. maj 2009

Sildensigne

Altså den gang jeg kom i pupeteten, begyndte mine bryster at vokse alt for hurtigt, og jeg fik nogle grimme strækmærker på mine bryster. Og den gang købte min mor noget creme på apoteket der indeholdte mudder fra middelhavet. Og det virkede faktisk ret godt, mine strækmærker er der stadig hvis man kigger me´get godt efter. Men med det blottet øje vil jeg vove at påstå at man ikke kan se det. Kan desværre ikke huske hvad mærket hed. Men kan da være min mor kan huske det.

Men uge 33 i morgen og stadig ingen strækmærker....so fare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.