baby 6 uger, har ændret totalt adfædr, hjælp mig lige... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

Malli

Hvor er i søde, tak for hjælpen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

AnnaK89

Ja det lyder som udviklingsspring og måske noget appetitspring oveni, når nu hun har brug for mere mad om natten
Hun har jo brug for mere i takt med at hun vokser

Anmeld

4. oktober 2012

Malli

AnnaKJ skriver:

Ja det lyder som udviklingsspring og måske noget appetitspring oveni, når nu hun har brug for mere mad om natten
Hun har jo brug for mere i takt med at hun vokser

jeg håber i alle har ret og så håber jeg snart at hun er "normal" igen Det er sgu nogle hårde dage og nætter i øjeblikket...

Anmeld

5. oktober 2012

modesty

Det lyder alt sammen meget normalt. Min dreng gik gennem det samme, men alderen var lidt anderledes. Han havde cirka en måned da han var et par måneder hvor aftenerne mellem cirka 16-19 var bøvlede. Vi skulle gå med ham og vugge ham hele tiden, ellers græd han.

Han begyndte at vågne oftere om natten da han var 4 mdr. og det varede til cirka 10-11 mdr.

Din pige er begyndt at vågne mere i en yngre alder og det kan tyde på et tigerspring fremfor et generelt mønster (det er meget normalt at de begynder at vågne mere omkring 4 mdrs. alderen og at det varer i lang tid).

Anmeld

5. oktober 2012

Team Putte

Malli skriver:

Tak for det, jeg håber da at det "bare" er det, kan slet ikke kende hende! og det må jo også være mega hårdt for hende.!

Ved du noget om hvor længe tigerspringet kan vare?

Det første spring skulle ik varer mere end en uges tid, men der er et spring mere omkring 8 ugers alderen og hos os ramlede de 2 spring ind i hinanden med kun 3 dages fred imellem

Anmeld

5. oktober 2012

Finemoar<3

Baagøe skriver:

Det kunne godt lyde som tigerspring Jeg kan anbefale bogen Vidunderlige Uger, som giver svar på så mange spørgsmål og er en god retningsviser ift. alle de andre tigerspring

Anmeld

5. oktober 2012

Clisolka

Malli skriver:

Godaften,
jeg har brug for lige at dele med jer, og evt få nogle råd fra jer.
Jeg har en lille pige på 6 uger og 2 dage. Jeg har også en pige på 3 år men jeg kan simpelthen ikke huske det fra hendes tid..

Min lille datter, har siden i søndags, ændret sig rimelig drastisk.
Hun er nem i dagtimerne, indtil vi når ca kl 15-17 så bliver hun urolig, vil ikke lægge for sig selv, og hun bliver ikke kun sur, hun bliver rigtig ked af det. Hvis jeg så sidder med hende, eller går rundt med hende (imens jeg laver en masse praktisk - for det skal jo også ordnes) når hun så sover, så prøver jeg at lægge hende, men så bryder hun helt sammen, og vågner op.

Om aftenen når kl er omkring 19.30-20 kan jeg sagten lægge hende på sofaen, hvor hun så falder i søvn, indtil vi går i seng kl ca 22, hvor hun får mad og bliver lagt i seng for natten.

De sidste 3 dage, er hun vågnet efter 2 1/2 time gennem natten, for at få mad (hun er flaskebarn) ellers har hun indtil nu sovet et stræk på 5-6 timer efter hun har fået godnat flaske.???

Når hun så bliver lagt ned i vuggen igen, så ligger hun og kører rundt, sparker rundt på dynen og siger en masse lyde (ikke utilfredse eller ked af det lyde) dette kan hun så lægge og gøre i alt fra 20 min til jaa, det ved jeg ikke for jeg falder i søvn. så går der 2 1/2 -3 timer så vil hun ha flaske igen.

Jeg synes det hårdt ikke at vide hvorfor hun pludselig bliver sådan her? - er der noget med et udviklingsspring heromkring denne alder, hvad indebærer dette spring, og hvor længe varer det mon?

Mit første bud - tigerspring  Der ligger et spring lige omkring de 5 uger. Isabella ændrede sig på samme måde lige omkring det tidspunkt og det var nemlig også efter 15-16 tiden 

Anmeld

5. oktober 2012

Malli

Babymor2010 skriver:

Mit første bud - tigerspring  Der ligger et spring lige omkring de 5 uger. Isabella ændrede sig på samme måde lige omkring det tidspunkt og det var nemlig også efter 15-16 tiden 

Åhh jeg er virkelig ved at tabe tråden!
Måtte ringe min kæreste hjem fra job i dag. Han havde først fri kl 20, men kl 18 magtede jeg bare ikke mere! Hun skreg og skreg, ligemeget hvad jeg gjorde. Og kunne slet ikke finde ro nogle steder. Min store datter, var også sindsyg træt, og var også krop umulig og græd over ingenting.

Jeg synes det er mega frustrerende at det er sådan her.
Jeg har været på cafe med en veninde fra 10.45 -1430 der sov hun fra 10.45 til 13 hvor hun så fik mad, og sov videre i mine arme. Så kørte vi ned og hentede min datter, og da vi var hjemme kl 15.45 fik hun mad. Så sad hun glædeligt i sin vippestol, imens jeg lavede mad. Og så pludseligt kl 17.15 begyndte balladen... åhh det hårdt!

Anmeld

6. oktober 2012

Clisolka

Malli skriver:

Åhh jeg er virkelig ved at tabe tråden!
Måtte ringe min kæreste hjem fra job i dag. Han havde først fri kl 20, men kl 18 magtede jeg bare ikke mere! Hun skreg og skreg, ligemeget hvad jeg gjorde. Og kunne slet ikke finde ro nogle steder. Min store datter, var også sindsyg træt, og var også krop umulig og græd over ingenting.

Jeg synes det er mega frustrerende at det er sådan her.
Jeg har været på cafe med en veninde fra 10.45 -1430 der sov hun fra 10.45 til 13 hvor hun så fik mad, og sov videre i mine arme. Så kørte vi ned og hentede min datter, og da vi var hjemme kl 15.45 fik hun mad. Så sad hun glædeligt i sin vippestol, imens jeg lavede mad. Og så pludseligt kl 17.15 begyndte balladen... åhh det hårdt!

Ja det er en hård tid - men det bliver bedre  Præcis når kl. slog 16, så blev Isabella lige nøjagtig som du beskriver hende.

Anmeld

6. oktober 2012

Malli

Babymor2010 skriver:

Ja det er en hård tid - men det bliver bedre  Præcis når kl. slog 16, så blev Isabella lige nøjagtig som du beskriver hende.

Det er nu altid rart at vide, at andre også har været det igennem. Det er lidt trøstende...

Jeg håber det snart er ovre, ikke mindst for hendes skyld!

Ha en rigtig dejlig weekend!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.