Sure mænd ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Hvad gør i når jeres mænd er i dårligt humør?
Min mand er så sur og bider af mig konstant, og jeg er ærligtalt ved at blive godt gal selv, for det er da ikke min skyld hvis han har haft en dårlig dag og jeg gider egentlig ikke prøve at opmuntre en der bare skyder mig ned konstant. Kan ikke engang bare ignorere ham for han finder hele tiden på noget surt at sige. Som at det er min skyld at han ikke har købt kød til den madret han vil lave så derfor er det MIN skyld han gik op og købte det selv om han ikke gad og det er min skyld hvis det brænder på eller smager dårligt Og så har han været ude og sejle i dag, og købt nogle sodavand som så smager dårligt- det er også min skyld selfølgelig. What a happy dag

Beder ham om at fise et andet sted hen og være sur og tvær.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

meem

Når min kæreste er sur og tvær plejer jeg at være sukkersød overfor ham, kysse ham lidt mere end jeg plejer, måske også være lidt drillesyg ved fx at kilde ham.. Så letter hans humør altid, med garanti 

Anmeld

4. oktober 2012

Troldemommi

Anonym skriver:

nej nej så alvorligt skal det dog ikke tages, han er sjældent sur. Heldigvis- for han er da godt nok en anelse anstrengende i det humør

okay, vi kan jo alle have en dårlig dag

Anmeld

4. oktober 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Hvad gør i når jeres mænd er i dårligt humør?
Min mand er så sur og bider af mig konstant, og jeg er ærligtalt ved at blive godt gal selv, for det er da ikke min skyld hvis han har haft en dårlig dag og jeg gider egentlig ikke prøve at opmuntre en der bare skyder mig ned konstant. Kan ikke engang bare ignorere ham for han finder hele tiden på noget surt at sige. Som at det er min skyld at han ikke har købt kød til den madret han vil lave så derfor er det MIN skyld han gik op og købte det selv om han ikke gad og det er min skyld hvis det brænder på eller smager dårligt Og så har han været ude og sejle i dag, og købt nogle sodavand som så smager dårligt- det er også min skyld selfølgelig. What a happy dag

nu er min kæreste sjældent sur, men er han skyldes det gerne at han har ondt. og så lader jeg ham bare være til han synes han har det bedre

Anmeld

5. oktober 2012

bubba

Siger til ham at det kan han godt pakke langt væk.. For jeg gider ikke bøde for at han har haft en dårlig dag.. Så går jeg ind i et andet rum, for så ved jeg at han tænker over det og så går der max 20 min, så er han inde og sige undskyld og så er den skid slået og så har vi en dejlig aften sammen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.