Anonym skriver:
Hvad gør i når jeres mænd er i dårligt humør?
Min mand er så sur og bider af mig konstant, og jeg er ærligtalt ved at blive godt gal selv, for det er da ikke min skyld hvis han har haft en dårlig dag og jeg gider egentlig ikke prøve at opmuntre en der bare skyder mig ned konstant. Kan ikke engang bare ignorere ham for han finder hele tiden på noget surt at sige. Som at det er min skyld at han ikke har købt kød til den madret han vil lave så derfor er det MIN skyld han gik op og købte det selv om han ikke gad og det er min skyld hvis det brænder på eller smager dårligt
Og så har han været ude og sejle i dag, og købt nogle sodavand som så smager dårligt- det er også min skyld selfølgelig. What a happy dag 
Hvis det bare er en dag i ny og næ, så ser jeg gennem fingrene med det. For hånden på
så tror jeg alle sammen vi har dage hvor man, helt uretmæssigt, lader alt går ud over sin bedre halvdel. Det sker nogle gange for mig, så skynder jeg mig at sige undskyld når jeg er dampet lidt af
så hvis min mand har dage, hvor ALT bare er min skyld, ja så tænker jeg bare, at vi alle er mennesker og nogle gange har man bare en rigtig møg dag, hvor man koger lidt over.
Selvfølgelig er det noget andet hvis din mand er sådan hver dag, så synes jeg du bliver nød til at melde ud, at det gider du ikke finde dig i. Fortæl ham, at sådan ville han helt sikkert ikke behandle en god ven, så sådan skal han heller ikke behandle dig.

Camilla
www.foto-paa-laerre.dk
Anmeld