Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Betina_fra_Als skriver: Stort tillykke med graviditeten ja det kan godt nok lykkedes at være gravid trods flere negative tests, det har min veninde også prøvet 2 gange.endnu engang stort tillykke .......
Stort tillykke med graviditeten ja det kan godt nok lykkedes at være gravid trods flere negative tests, det har min veninde også prøvet 2 gange.endnu engang stort tillykke .......
Mange tak
med mit 1 barn, kunne jeg slet ikk teste positiv på en urin test, det var os kun ved blodprøve i uge 8
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Haha, så meget for at holde den søde hemmelighed lidt endnu - men FEDT med sådan en umiddelbar glæde!
Haha, så meget for at holde den søde hemmelighed lidt endnu - men FEDT med sådan en umiddelbar glæde!
Hehe ja sys det er vildt sødt
Anonym skriver: Hehe ja sys det er vildt sødt
Det er da bare vildt bekræftende, at de vil det mindst lige så meget som en selv!
Hvor langt tror du ca. du er henne?
M (: skriver: Det er da bare vildt bekræftende, at de vil det mindst lige så meget som en selv! Hvor langt tror du ca. du er henne?
Er kun max 5 uger, da det er omkring 6 uger siden min spiral blev taget ud
Anonym skriver: Er kun max 5 uger, da det er omkring 6 uger siden min spiral blev taget ud
Årh okay, så er det jo stadig ret nyt - vildt at det lykkedes i første forsøg!
Kofoed. skriver: Tillykke glæder mig til at følge jer.
Tillykke glæder mig til at følge jer.
Tak
Anonym skriver: Jeg havde test dag i søndags, og der var den negativ, og det har den været hver dagen siden, og lægen tog os en test i går, men den var os negativ, så bad hende tage en blodprøve, da jeg med den første kun kunne teste positiv ved blodprøve - hvor jeg var 8 uger henne.. og i dag har jeg prøvet at få fat i lægen hele dagen, og sekretæren havde glemt at give lægen besked om at hun skulle ringe til mig men ringede bare igen senere og fik den anden sekretær til at få lægen til at ringe med det samme, og hun fortalte at jeg var gravid det er mit andet barn, og min kærestes første
Jeg havde test dag i søndags, og der var den negativ, og det har den været hver dagen siden, og lægen tog os en test i går, men den var os negativ, så bad hende tage en blodprøve, da jeg med den første kun kunne teste positiv ved blodprøve - hvor jeg var 8 uger henne..
og i dag har jeg prøvet at få fat i lægen hele dagen, og sekretæren havde glemt at give lægen besked om at hun skulle ringe til mig men ringede bare igen senere og fik den anden sekretær til at få lægen til at ringe med det samme, og hun fortalte at jeg var gravid
det er mit andet barn, og min kærestes første
Stoort tillykke
Pas nu på jer, dig og din lille spire.
KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Stoort tillykke Pas nu på jer, dig og din lille spire. KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128