så ringede lægen li med en nyhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.518 visninger
28 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg havde test dag i søndags, og der var den negativ, og det har den været hver dagen siden, og lægen tog os en test i går, men den var os negativ, så bad hende tage en blodprøve, da jeg med den første kun kunne teste positiv ved blodprøve - hvor jeg var 8 uger henne.. 

og i dag har jeg prøvet at få fat i lægen hele dagen, og sekretæren havde glemt at give lægen besked om at hun skulle ringe til mig  men ringede bare igen senere og fik den anden sekretær til at få lægen til at ringe med det samme, og hun fortalte at jeg var gravid  

det er mit andet barn, og min kærestes første  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Ciss

Hvor fantastisk! Til lykke!!!!

En rigtig dejlig nyhed - og da særlig efter alle de negative tests....

Anmeld

4. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg havde test dag i søndags, og der var den negativ, og det har den været hver dagen siden, og lægen tog os en test i går, men den var os negativ, så bad hende tage en blodprøve, da jeg med den første kun kunne teste positiv ved blodprøve - hvor jeg var 8 uger henne.. 

og i dag har jeg prøvet at få fat i lægen hele dagen, og sekretæren havde glemt at give lægen besked om at hun skulle ringe til mig  men ringede bare igen senere og fik den anden sekretær til at få lægen til at ringe med det samme, og hun fortalte at jeg var gravid  

Jaaah! Mange gange tillykke 

Anmeld

4. oktober 2012

Stivdie

Anonym skriver:

Stort tillykke :-)

Anmeld

4. oktober 2012

Miss Kat

Sikke en besværlig måde at få beskeden på, men skidt pyt når bare resultatet var positivt: Hurraa og stort tillykke!  

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Hvor fantastisk! Til lykke!!!!

En rigtig dejlig nyhed - og da særlig efter alle de negative tests....

Taak  

vi er os super glade, kunne ikke vente med at fortælle kæresten det, så han blev ringet op midt imens han arbejdede - nu skal det så os lige siges at han har skrevet til mig 1000 gange i dag om der snart var svar på den blodprøve

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jaaah! Mange gange tillykke 

tak 

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Sikke en besværlig måde at få beskeden på, men skidt pyt når bare resultatet var positivt: Hurraa og stort tillykke!  

Ja meget besværligt måde men med den første var det næsten på samme måde blev bare ikk "glemt" af sekretæren  

og tak 

Anmeld

4. oktober 2012

Babydrøm

Stort tillykke  Fantastisk  

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Stort tillykke :-)

tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.