sammenhold på siden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

SussieThyssen

tankai skriver:

Hey jer alle. 

Har lige læst en masse tråde, om hvem man har mødt, og hvem man har lyst til at møde herinde fra, og som forholdsvis ny bruger, er jeg hverken på den ene eller anden liste 

Synes jeg har svært ved at komme ind i debatterne, så kunne godt bruge nogle "nybegynder-råd". 

Nu er jeg ikke så heldig, at været blevet gravid endnu, og pb starter først d. 22 med samtale hos gyn, så erfaring er der ikke meget af.. 

HJÆLP en nybegynder, der gerne vil være en del af sammenholdet 

Hemmeligheden omkring sammenholdet er såmænd blot, at man kaster sig ud i debatterne og bliver "set".
Mere er der ikke til det. 
Det er ikke mange der ser hianden irl, langt de fleste har aldrig mødt nogen eller måske kun en enkelt herinde fra, inkl undertegnede, men derfor føler jeg at jeg er en del af sammenholdet, og det skyldes jo så, at man deltager aktivt.
og er man et venligt menneske, der altid svarer med omtanke, også når man er uenig i noget, jamen så bliver man hurtigt respekteret og afholdt.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

L&V

tankai skriver:

Hey jer alle. 

Har lige læst en masse tråde, om hvem man har mødt, og hvem man har lyst til at møde herinde fra, og som forholdsvis ny bruger, er jeg hverken på den ene eller anden liste 

Synes jeg har svært ved at komme ind i debatterne, så kunne godt bruge nogle "nybegynder-råd". 

Nu er jeg ikke så heldig, at været blevet gravid endnu, og pb starter først d. 22 med samtale hos gyn, så erfaring er der ikke meget af.. 

HJÆLP en nybegynder, der gerne vil være en del af sammenholdet 

Hejsa og velkommen. Jeg er faktisk os ret ny herinde men hvis"blander" mig meget og byder ind hvor jeg føler for det. Det har været vejen frem for mig.. Tænker os lidt at man skal gøre det som man lyster og nogle er til de hårde debatter andre er tosset med tillykke trådene. men gør hvad du føler og skriv en pb hvis du finder nogle der er interessante det kan os hjælpe lidt

Anmeld

4. oktober 2012

Finemoar<3

tankai skriver:

Er det mon DEN jyde?!? 

Nyt navn herinde? eller, ny profil er det vel? 

Begge dele - skal jo have noget der viser min guldklump<3

Anmeld

4. oktober 2012

tankai

Finemoar<3 skriver:

Begge dele - skal jo have noget der viser min guldklump<3

Bestemt bestemt, fine skal fremvises 

Anmeld

4. oktober 2012

henh01

Hejsa

Jeg har været på siden i 2 år og er stadig forholdsvist gennemsigtig. Men det er også fordi jeg opretholder en vis form for annonymitet - jeg ligger ikke særlig mange billeder ind osv.

Jeg hygger mig ved deltagelse i debatter, søger svar på en masse osv. Men jeg tror ikke jeg er "husket"

Anmeld

4. oktober 2012

Finemoar<3

tankai skriver:

Bestemt bestemt, fine skal fremvises 

Lidt skal hun da

Vil bare ikke lægge billeder ind i trådene, for dem kan man ikke fjerne igen

Anmeld

4. oktober 2012

Faith

Jeg har været på siden i 3 år, dog under 2 forskellige profilnavne. Har holdt en længere pause herfra, og er ret nye under mit nye profilnavn, så der er ikke så mange der kender mig endnu. Og hold da op hvor er der kommet mange nye til i den tid jeg har været væk!

Man vælger jo lidt selv hvor synlig man er på siden i kraft af hvor mange tråde man deltager i og hvor mange man selv opretter.

Så gi den gas hvis du gerne vil være med i sammenholdet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.