sammenhold på siden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

tankai

Hey jer alle. 

Har lige læst en masse tråde, om hvem man har mødt, og hvem man har lyst til at møde herinde fra, og som forholdsvis ny bruger, er jeg hverken på den ene eller anden liste 

Synes jeg har svært ved at komme ind i debatterne, så kunne godt bruge nogle "nybegynder-råd". 

Nu er jeg ikke så heldig, at været blevet gravid endnu, og pb starter først d. 22 med samtale hos gyn, så erfaring er der ikke meget af.. 

HJÆLP en nybegynder, der gerne vil være en del af sammenholdet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Frk. Himmelblå

tankai skriver:

Hey jer alle. 

Har lige læst en masse tråde, om hvem man har mødt, og hvem man har lyst til at møde herinde fra, og som forholdsvis ny bruger, er jeg hverken på den ene eller anden liste 

Synes jeg har svært ved at komme ind i debatterne, så kunne godt bruge nogle "nybegynder-råd". 

Nu er jeg ikke så heldig, at været blevet gravid endnu, og pb starter først d. 22 med samtale hos gyn, så erfaring er der ikke meget af.. 

Det begynder lige her! 

Deltag, deltag, deltag...

Anmeld

4. oktober 2012

tarkoflen

tankai skriver:

Hey jer alle. 

Hej med dig og velkommen

Jeg tror bare du skal byde ind med din mening, der hvor du synes du har noget at bidrage med. Det er langt fra alle debatter der handler om børn og graviditet

Hvis du er aktiv herinde, så skal du også nok lære nogle at kende

Held og lykke med pb når l kommer i gang

Anmeld

4. oktober 2012

Dustmuz

hvis du gerne vil møde nogen, så er jeg da altid frisk.. slæber lige Jydeinden med ved samme lejlighed (min kæreste) 

hvad sammenhold angår.. jeg er outsider.. jeg er forhadt og elsket for mine kommentarer.. jeg er ben og direkte.. kalder en spade for en spade og en toffel for en toffel.. ikke nogen dikke darer der

men du skal bare væbne dig med skarpe ord og så byde ind i debatterne.. dog skal du passe på med at ordene ikke er FOR skarpe.. så indkassere man sig en advarsel.. 

(note til en selv.. gadvide hvorfor jeg ikke har fået en endnu)

Anmeld

4. oktober 2012

jydeinden

Hey jer alle. 

tror vi alle har været nybegynder en gang herinde.. altså da jeg i sin tid kom herinde, kendte jeg ikke et øje.. eller jo det viste sig at jeg havde hørt om en bruger herinde, men da jeg meldte mig ind vidste jeg ikke at hun var her.

men anyway mit eneste råd til at blive en del af debatten er deltag, deltag og deltag.. sig din mening, kom med inputs, og vær aktiv

Anmeld

4. oktober 2012

Finemoar<3

tankai skriver:

Hey jer alle. 

Det er nemt at komme ind i varmen, men det kræver at man bruger siden rimelig tit

Her er rart og der findes nogle virkelig søde piger også - bla mig 

Knus fra Jyden, du ved hvem

Anmeld

4. oktober 2012

Benjamins'mor

tankai skriver:

Hey jer alle. 

Det skal du ikke være ked af, jeg er heller ikke på "hvem vil du møde" listen.

Har mødt et par stykker, men den ene er min genbo, den anden er min tidligere underbo og så har jeg gået i mødregruppe hos sundhedsplejersken med en.

Så har i realiteten kun mødt en jeg ikke kendte i forvejen.

Men har som sådan ikke nogle råd. Kom igang med og skrive/svare i debatterne. Ansøg nogle du synes lyder interresante og begynd og skriv lidt,.

Anmeld

4. oktober 2012

tankai

Dustmuz skriver:

hvis du gerne vil møde nogen, så er jeg da altid frisk.. slæber lige Jydeinden med ved samme lejlighed (min kæreste) 

hvad sammenhold angår.. jeg er outsider.. jeg er forhadt og elsket for mine kommentarer.. jeg er ben og direkte.. kalder en spade for en spade og en toffel for en toffel.. ikke nogen dikke darer der

men du skal bare væbne dig med skarpe ord og så byde ind i debatterne.. dog skal du passe på med at ordene ikke er FOR skarpe.. så indkassere man sig en advarsel.. 

(note til en selv.. gadvide hvorfor jeg ikke har fået en endnu)

Hvis der bare ikke var så langt til jylland. 

Men jeg siger tak for tilbudet, og hvis i en dag er herovre, så kunne det være hyggeligt.

Anmeld

4. oktober 2012

tankai

Frk. Himmelblå skriver:

Det begynder lige her! 

Deltag, deltag, deltag...

Åh, jamen hvis det var så nemt..  

Anmeld

4. oktober 2012

tankai

Finemoar<3 skriver:

Det er nemt at komme ind i varmen, men det kræver at man bruger siden rimelig tit

Her er rart og der findes nogle virkelig søde piger også - bla mig 

Knus fra Jyden, du ved hvem

Er det mon DEN jyde?!? 

Nyt navn herinde? eller, ny profil er det vel? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.