Hårdeste år med et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.176 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hvornår er det ?
Hvis vi ser bort fra sygdomme osv i et barns forløb.
Et barn med general udvikling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

MorDk

Det er altså svært at sige... det første år er super hårdt. Man skal lærer barnet at kende... og ja det er i rivende udvikling... men jeg vil sige at hvert år har sine udfordringer... så det er meget svært at sige...

Anmeld

4. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hvornår er det ?
Hvis vi ser bort fra sygdomme osv i et barns forløb.
Et barn med general udvikling.

Min ældste er kun tre, så jeg kan ikke svare dig.... Men med hende, har det været "hårdest" fra 1-2 år. Der hvor barnet kan det hele, og så alligevel ikke kan en dyt selv, når det kommer til stykket 

Anmeld

4. oktober 2012

Frøken J.

Frk. Himmelblå skriver:

Min ældste er kun tre, så jeg kan ikke svare dig.... Men med hende, har det været "hårdest" fra 1-2 år. Der hvor barnet kan det hele, og så alligevel ikke kan en dyt selv, når det kommer til stykket 

Fandens også, nu troede jeg lige vi var ovre det værste, når Rose fylder et år på onsdag

Anmeld

4. oktober 2012

Frøken J.

Frk. Himmelblå skriver:

Fandens også, nu troede jeg lige vi var ovre det værste, når Rose fylder et år på onsdag

Anmeld

4. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Frøken J. skriver:

NOPE!

Anmeld

4. oktober 2012

Frøken J.

Frk. Himmelblå skriver:

NOPE!

Nåh ja, what doesn't kill you makes you stronger!

TS: Rose er kun et år, så jeg kan kun udtale mig om det første år, men DET har været hårdt! Hun har heller ikke været et nemt barn. Men SÅ meget det hele værd!

Anmeld

4. oktober 2012

Pikku Myy

Indtil videre vil jeg sige det første år, men jeg forventer at det værste bliver teenageårene ...

Min søn bliver 4 her i oktober og jeg synes den alder han har nu er fantastisk!

Anmeld

4. oktober 2012

Munder

Min datter er 6 år, og hvis jeg skal se bort fra sygdom mv. er det klart det første år der var hårdest.

Hvis jeg må medtage sygdom, er det fra 1-2 år der er værst, for opstart i institution og alle de baktusser det medførte gjorde, at vi begge var syge stortset hele den vinter.

Anmeld

4. oktober 2012

LR85

0-2. 

Det bliver MEGET nemmere når der er lidt sprog og de kan bevæge sig frit omkring. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.