Had !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.485 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Anonym trådstarter

D, når jeg tænker på dig så vender det sig inde i mig!

Du får det værste frem i mig og jeg kan ikke længere tåle synet af dig!

Du er lige kørt, hvorhen ved jeg ikke og jeg er også ligeglad - det er dit valg !

Du giver mig ingenting, andet end hovedpine og rod i hjemmet - jeg tager mig af alt og får ingenting ud af det! Ikke engang et tak!

Jeg glæder mig til at vågne op uden dig ved min side, kun vores datter får min kærlighed - du er ude af mit liv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

4. oktober 2012

TeamRocket

Avs, har kæresten været en røv?

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Avs, har kæresten været en røv?

Han er ikke bare en røv, han er den største plattenslager - som mener at det er ganske fint at tage fat i mig

Anmeld

4. oktober 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

Han er ikke bare en røv, han er den største plattenslager - som mener at det er ganske fint at tage fat i mig

Okay ja voldelige forhold skal man ikke finde sig i. Hører desværre ofte mine naboer når han banker hende :-( og hun tilgiver ham hver gang. Hun er kun 20 år, man forstår jo ikke nogen vil spilde deres liv på latterlige undskyldninger af mænd

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Okay ja voldelige forhold skal man ikke finde sig i. Hører desværre ofte mine naboer når han banker hende :-( og hun tilgiver ham hver gang. Hun er kun 20 år, man forstår jo ikke nogen vil spilde deres liv på latterlige undskyldninger af mænd

Har en gang været indlagt, efter han havde fat i mig Det er desværre for nemt at tilgive nu til dags..

årh, stakkels din nabo!! Hun skal have hjælp til at komme væk fra ham...!

Anmeld

4. oktober 2012

lukasmor

TeamRocket skriver:

Er nødt til at spørge om du har tilkaldt politiet ang. din nabo? Min tante måtte gøre det engang og kvinden var ovenud lykkelig.. Det blev hendes redning :-)

Til ts: hvor er det dejligt at du har valgt at sige stop! Ingen skal findes sig i at blive behandlet sådan! Det gør mig så rasende at nogle mennesker mener at de har de rettigheder over et andet menneske! Dejligt for dig og din datter!

Anmeld

4. oktober 2012

betina23

TeamRocket skriver:

Kan man ikke melde manden? Eller nytter det ik noget hvis hun mærkeligt nok tilgiver

Anmeld

4. oktober 2012

FruHolm <3

betina23 skriver:

Kan man ikke melde manden? Eller nytter det ik noget hvis hun mærkeligt nok tilgiver

Man kan sagtens melde manden, men hun skal have enten ydre mærker eller indre skader før han kan blive dømt, der skal være fysisk bevis de kan bruge mod ham i retten ellers er han bare fri igen 

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg troede det her var MIN tråd hvor JEG kunne være ked af det hele - men nu handler det om nabokvinden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.