er det tankerne der styrer mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Og så kan jeg jo være rocker-bagklog og fortælle dig, at den bedste metode til at blive gravid, er at lade være med at spekulere på det...

Første gang jeg blev gravid, havde vi lagt babyplanerne fra os efter et halvt års forsøg og vupti, SÅ blev jeg da gravid... 

MEN det er den dummeste floskel, for det er kropumuligt at lade være med at spekulere over noget, som man brændende ønsker sig...

det jo det!
folk siger altid man bare skal lade vær med at tænke på det, men det kan jeg virkelig ik, jeg har en fejl i livmoderen, så hvis jeg skal have børn skal det være inden jeg er 25 og vi vil gerne have to minimum.. efter de 25 skal livmoderen nemlig højst sandsynligt fjernes.. fordi den giver mig mange smerter..

så jeg bliver så ked hver gang testen er negativ når man ved at man har 5 år, til at få 2-3 børn og sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

det jo det!
folk siger altid man bare skal lade vær med at tænke på det, men det kan jeg virkelig ik, jeg har en fejl i livmoderen, så hvis jeg skal have børn skal det være inden jeg er 25 og vi vil gerne have to minimum.. efter de 25 skal livmoderen nemlig højst sandsynligt fjernes.. fordi den giver mig mange smerter..

så jeg bliver så ked hver gang testen er negativ når man ved at man har 5 år, til at få 2-3 børn og sådan..

Ja det kan jeg da godt forstå.... Maksimum stressfaktor, når man ved, man bør slappe af og tage det som det kommer.... 

Det duer jo ikke rigtigt...

Har du nogensinde hørt om kanonkuren? Jeg ved ikke om den faktisk udretter mirakler, men tænker, at i din situation kunne det være fedt med noget der kunne sparke det hele lidt i gang... Om ikke andet give lidt positiv placeboeffekt.

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Ja det kan jeg da godt forstå.... Maksimum stressfaktor, når man ved, man bør slappe af og tage det som det kommer.... 

Det duer jo ikke rigtigt...

Har du nogensinde hørt om kanonkuren? Jeg ved ikke om den faktisk udretter mirakler, men tænker, at i din situation kunne det være fedt med noget der kunne sparke det hele lidt i gang... Om ikke andet give lidt positiv placeboeffekt.

Nej, hva er det for noget?

Anmeld

4. oktober 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

Nej, hva er det for noget?

Det er vist noget med en masse kosttilskud... jeg ved faktisk ikke så meget om det, men der er vist en del der sværger til den.

http://kanonkuren.dk/

Jeg prøvede lige at søge på 'kanonkuren' i søgefeltet her på baby.dk, der kommer også en del frem.

Jeg ved ikke om det er noget, men du kan jo prøve at tjekke det ud.

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Det er vist noget med en masse kosttilskud... jeg ved faktisk ikke så meget om det, men der er vist en del der sværger til den.

http://kanonkuren.dk/

Jeg prøvede lige at søge på 'kanonkuren' i søgefeltet her på baby.dk, der kommer også en del frem.

Jeg ved ikke om det er noget, men du kan jo prøve at tjekke det ud.

Tak skal du have, vil lige kigge på det

Anmeld

4. oktober 2012

LineSchack

Anonym skriver:

kæresten og jeg forsøger at blive gravide..
HVIS jeg er gravid vil jeg være 3+2..

jeg har de sidste par dage haft ømme brystvorter (som i virkelig meget!!) jeg får små stik og lidt ubehag i underlivet.. jeg føler mig lidt oppustet, og har døjet lidt med kvalme og halsbrand..

men, nu synes jeg ik rigtig jeg har kvalme eller halsbrand.. får kun en lille bitte smule ubehag i underlivet..

og mine brystvorter er heller ik så ømme som de har været..

tænker bare, om det kun har været sådan fordi jeg virkelig ønsker at være gravid, eller om der stadig er en chance for at der kan være noget..

har taget en test (eller to ) men negativ.. det er selvfølgelig ogs tideligt og sådan .. . men jah.

var der nogle af jer der har oplevet at de er rigtig slem nogle dage, og så lige pludselig ingenting??

Da min x og jeg prøvede og prøvede var jeg også tit 100% overbrvist om at jeg var gravid og jeg læste symptomer til jeg blev skeløjet. men hver gang negativ. 2 mdr senere efter jeg bsre droppede tanken og lod naturen gå sin gang i den tro det aldrig lykkedes blev jrg gravid og har idag en skøn pige på 6 mdr. krydsrr fingre for at d har mærket rigtigt selvf. 

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

LineSchack skriver:

Da min x og jeg prøvede og prøvede var jeg også tit 100% overbrvist om at jeg var gravid og jeg læste symptomer til jeg blev skeløjet. men hver gang negativ. 2 mdr senere efter jeg bsre droppede tanken og lod naturen gå sin gang i den tro det aldrig lykkedes blev jrg gravid og har idag en skøn pige på 6 mdr. krydsrr fingre for at d har mærket rigtigt selvf. 

Tak og tillykke med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.