er det tankerne der styrer mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Anonym trådstarter

kæresten og jeg forsøger at blive gravide..
HVIS jeg er gravid vil jeg være 3+2..

jeg har de sidste par dage haft ømme brystvorter (som i virkelig meget!!) jeg får små stik og lidt ubehag i underlivet.. jeg føler mig lidt oppustet, og har døjet lidt med kvalme og halsbrand..

men, nu synes jeg ik rigtig jeg har kvalme eller halsbrand.. får kun en lille bitte smule ubehag i underlivet..

og mine brystvorter er heller ik så ømme som de har været..

tænker bare, om det kun har været sådan fordi jeg virkelig ønsker at være gravid, eller om der stadig er en chance for at der kan være noget..

har taget en test (eller to ) men negativ.. det er selvfølgelig ogs tideligt og sådan .. . men jah.

var der nogle af jer der har oplevet at de er rigtig slem nogle dage, og så lige pludselig ingenting??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Benjamins'mor

Har hørt om at man godt kan føle/have det sådan fordi man tænker meget på at blive gravid.

Det kan være både og. Du kan godt være gravid. Men vent et par dage og test igen.

Held og lykke.

Anmeld

3. oktober 2012

VIPpigen

De eneste symptomer jeg havde inden jeg var 4+ var at jeg var ved at dø af varme, specielt om natten, jeg skulle have vinduet åbent, og alligevel havde jeg det møg varmt (det var i slut marts måned) 

da jeg var været ca 4+4 begyndte jeg at få kvalme når jeg så mad, og havde meget klumpet udflåd... Jeg testede først da jeg var 4+6. Og den var bragede positiv...

en måned inden, altså under sidste mens havde jeg tidligere på dagen inden mens startede også testet positiv, og der var samme symptomer, med varmen, men kvalmen nåede aldrig at komme, og som sagt, så begyndte jeg at bløde om aftenen efter jeg havde testet positiv....

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Okay tak
Bliver bar utålmodig.. Hihi

Anmeld

4. oktober 2012

B&J

desværre kan det også bare være tegn på man skal have sin mens... den kan godt spille et pus med kroppen ind i mellem og især hvis man ønsker sig gravid og tankerner er der hele tiden kan det snyde... men helt klart hvis i ønsker jer et barn vil jeg da krydse alle mine finger for jer

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

desværre kan det også bare være tegn på man skal have sin mens... den kan godt spille et pus med kroppen ind i mellem og især hvis man ønsker sig gravid og tankerner er der hele tiden kan det snyde... men helt klart hvis i ønsker jer et barn vil jeg da krydse alle mine finger for jer

Tak

Anmeld

4. oktober 2012

modesty

Min hjerne var meget god til at bilde min krop ind at jeg var gravid selvom jeg ikke var det. Den måned jeg så rent faktisk VAR gravid, mærkede jeg ikke noget til det. 

Anmeld

4. oktober 2012

Miss Kat

Jeg har selv et utal af gange haft en masse forskellige "fantom"-graviditetssymptomer. Desværre.

Jeg har både haft kvalme, ømme bryster, murren i underlivet, ændret smagssans osv... - Uden overhovedet at være gravid.

Psyken kan være ens værste fjende, når man brændende ønsker sig en graviditet...

for at du er gravid.

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Jeg har selv et utal af gange haft en masse forskellige "fantom"-graviditetssymptomer. Desværre.

Jeg har både haft kvalme, ømme bryster, murren i underlivet, ændret smagssans osv... - Uden overhovedet at være gravid.

Psyken kan være ens værste fjende, når man brændende ønsker sig en graviditet...

for at du er gravid.

det er squ træls!

især når man ved at man har svært ved at blive gravid, så når man endelig får de her symptomer, så bliver man virkelig glad.. hvis det ikke lykkes denne gang, mister jeg nok modet lidt

Anmeld

4. oktober 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

det er squ træls!

især når man ved at man har svært ved at blive gravid, så når man endelig får de her symptomer, så bliver man virkelig glad.. hvis det ikke lykkes denne gang, mister jeg nok modet lidt

Og så kan jeg jo være rocker-bagklog og fortælle dig, at den bedste metode til at blive gravid, er at lade være med at spekulere på det...

Første gang jeg blev gravid, havde vi lagt babyplanerne fra os efter et halvt års forsøg og vupti, SÅ blev jeg da gravid... 

MEN det er den dummeste floskel, for det er kropumuligt at lade være med at spekulere over noget, som man brændende ønsker sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.