hjælp kæreste har dating profil på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

B&J

Muhmi skriver:

Jamen han har den måske for at søge andre græsgange... Måske for at kigge... Måske "bare" for at chatte... Måske fordi han er ved at give op i jeres forhold...

Jeg kan ikke svare på grundene desværre... Men er der noget jeg ikke vil finde mig i, så er det sådan noget... Det er i mine øjne det samme som at være utro....

Æv og trøstekram til dig...

Bliv gal og lad ham vide det IKKE er iorden at han glor/chatter/mødes med andre, jeres forhold burde være helligt og ellers så skal han stoppe jeres før han begiver sig ud på andre evntyr...

wow søde det var super godt skrevet lige alle de ord der skal stå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Muhmi

B&J skriver:

wow søde det var super godt skrevet lige alle de ord der skal stå

Anmeld

4. oktober 2012

klmf

Du bliver nok nødt til at gå til kilden himself for at få svar. Vi kan kun gætte - der kan være mange grunde. Manglende lidenskab i forholdet, kedsomhed, trænger til en anden at snakke med, vil have noget udenomslir....Vi har det jo også kun fra din side.

Kan godt forstå han også gerne vil have børnene, det er jo heller ikke nemt for en far at undvære sine børn. Så I må jo vurdere om forholdet er noget I virkelig vil arbejde med og kæmpe for eller om det her er et symptom på et døende forhold.

Uanset hvad - rigtig meget held og lykke, det er ikke sjovt at stå i den situation.

Anmeld

4. oktober 2012

MorDk

LMX skriver:

Jeg ved ikke hvad han skal med den, men FØJ hvor usmageligt. Den var ikke gået her hos mig.

Enig! Jeg var blevet tosset!

Anmeld

4. oktober 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Har lige fundet ud af min kæreste igennem 5år har oprettet en dating profil på nettet. Bare fordi det ikke lige nu køre på skinner Hvad skal man med den?

Kom gerne med input Eller råd

hvordan fndt du ud af det ?

snak med ham om det, og sige at han er gået over din grænse .. et parforhold er ikke altid lyserødt og derfor gir det ikke en lov til at søge andre ting uden at sige det først ..

Anmeld

4. oktober 2012

modesty

henh01 skriver:

Du må tage en lang snak med ham.
Her var jeg også blevet stik hammerende tosset, men ligefrem at skulle splitte familien ad udelukkende pga dette synes jeg er lidt overilet!
Det kan jo være det er helt harmløst!!

Hvis det ender med at I skal gå fra hinanden skal alle Jeres fælles børn bo hos den samme, det vil statsforvaltningen også se meningen i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.