hjælp kæreste har dating profil på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.369 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Har lige fundet ud af min kæreste igennem 5år har oprettet en dating profil på nettet. Bare fordi det ikke lige nu køre på skinner Hvad skal man med den?

Kom gerne med input Eller råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Muhmi

Jamen han har den måske for at søge andre græsgange... Måske for at kigge... Måske "bare" for at chatte... Måske fordi han er ved at give op i jeres forhold...

Jeg kan ikke svare på grundene desværre... Men er der noget jeg ikke vil finde mig i, så er det sådan noget... Det er i mine øjne det samme som at være utro....

Æv og trøstekram til dig...

Bliv gal og lad ham vide det IKKE er iorden at han glor/chatter/mødes med andre, jeres forhold burde være helligt og ellers så skal han stoppe jeres før han begiver sig ud på andre evntyr...

Anmeld

3. oktober 2012

Dorthe1986

Anonym skriver:

Har lige fundet ud af min kæreste igennem 5år har oprettet en dating profil på nettet. Bare fordi det ikke lige nu køre på skinner Hvad skal man med den?

Ved ikke hvor godt mit råd er, men jeg havde givet ham sparket. For en ting er at han nok har gjort det i frustration over forholdet, men at han ikke vælger at snakke med dig om det, men faktisk viger udenom, ja det havde jeg ikke kunne tolerere.

Men uanset hvad skal du have en stor krammer herfra

Anmeld

3. oktober 2012

LMX

Jeg ved ikke hvad han skal med den, men FØJ hvor usmageligt. Den var ikke gået her hos mig.

Anmeld

3. oktober 2012

TeamRocket

Hvad siger han selv til det? Vi kan desværre ikke svare på hvorfor, men en god ting er det hvertfald ikke :-S måske trængte han bare til at snakke, eller måske ville han ha noget udenoms lir. Snak med ham :-)

Anmeld

3. oktober 2012

MortilElias2010

TeamRocket skriver:

Hvad siger han selv til det? Vi kan desværre ikke svare på hvorfor, men en god ting er det hvertfald ikke :-S måske trængte han bare til at snakke, eller måske ville han ha noget udenoms lir. Snak med ham :-)

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg Er rigtig ked af Det, føler han er mig utro
Jeg tror jeg flytter fra ham
Er bare svært han truer med At gå jeg fra ham vil han have 2 af børnene med.
Og jeg skal have 2.
Hvem har han tænk sig skal have Hvem. Ingen mor kan sku da ikke vælge imellem sine børn

Anmeld

4. oktober 2012

betski

Anonym skriver:

Det var sådan at starten på vores skilsmisse var; jeg opdagede at min mand havde oprettet en dating profil. Hans undskyldning var at det kun var for at være nysgerrig. Øhh den hoppede jeg ikke på. Så vi endte med at blive skilt. Jeg kunne og ville simpel hen ikke finde mig i sådan en handling!

Anmeld

4. oktober 2012

henh01

Du må tage en lang snak med ham.
Her var jeg også blevet stik hammerende tosset, men ligefrem at skulle splitte familien ad udelukkende pga dette synes jeg er lidt overilet!
Det kan jo være det er helt harmløst!!

Hvis det ender med at I skal gå fra hinanden skal alle Jeres fælles børn bo hos den samme, det vil statsforvaltningen også se meningen i!

Anmeld

4. oktober 2012

Benjamins'mor

Jeg tror ikke nogle af os kvinder kan svare på hvad han skal bruge den til. For når man er i et forhold, så burde man ikke bruge sådanne sider.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.