OMG.......svøb er verdens bedste opfindelse!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

L&V

Sørens skriver:

Jeg har lige idag virkelig fået øjnene op for hvor genialt svøbning er!!!! WAUW sikke en forskel det har gjort for min lille dreng der konstant vækker sig selv med søvnspjæt!!!

Han sov i gennemsnit 1 time om dagen pga det!!

Han er 6 uger gammel og født 14 dgae for tidligt ved kejsersnit og han er en rigtig lille pylre mors dreng!

I dag fik jeg et svøb plus en cd med bølgelyde forærende af min søster og da vi svøbte ham og satte cden på sov han trygt efter 1 minut og sover stadig nu 2,5 time senere!!!???

Kan ikke være gladere!!! Og min lille mus kan nu få lidt hvile! Før græd han SÅ meget i løbet af dagen pga overtræthed!

Det er nemlig bare vildt hvad det kan gøre.. Det gjorde vi os rigtig meget da hun var lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2012

Sørens

AnneL skriver:

Det er fantastisk! Og jeg har et til salg hvis nogle mangler

Så har jeg modtaget svøbet...TAK..det er nu nyvasket og i brug! Det er super godt...især fordi man nemt kan tjekke bleen og han kan have benene fri!

Kan anbefales til alle med kolikbørn eller børn der vækker sig selv med mororeflex

Anmeld

10. oktober 2012

Malli

AnneL skriver:

Det er fantastisk! Og jeg har et til salg hvis nogle mangler

Har du det stadig til salg?

Anmeld

10. oktober 2012

LR85

Sørens skriver:

Jeg har lige idag virkelig fået øjnene op for hvor genialt svøbning er!!!! WAUW sikke en forskel det har gjort for min lille dreng der konstant vækker sig selv med søvnspjæt!!!

Han sov i gennemsnit 1 time om dagen pga det!!

Han er 6 uger gammel og født 14 dgae for tidligt ved kejsersnit og han er en rigtig lille pylre mors dreng!

I dag fik jeg et svøb plus en cd med bølgelyde forærende af min søster og da vi svøbte ham og satte cden på sov han trygt efter 1 minut og sover stadig nu 2,5 time senere!!!???

Kan ikke være gladere!!! Og min lille mus kan nu få lidt hvile! Før græd han SÅ meget i løbet af dagen pga overtræthed!

nåååå, ja svøb er bare det bedste.

Det giver de små rollinger lidt ro.

De kan jo ikke rumme den store verden og alle de indtryk.

De skal svøbes lidt og skærmes lidt engang imellem. Det er virkelig godt, er også stor fan

Tillykke med opdagelsen

Anmeld

10. oktober 2012

AnneL

Malli skriver:

Har du det stadig til salg?

Desværre. Trådstarter / Sørens har købt det

Anmeld

10. oktober 2012

Malli

AnneL skriver:

Desværre. Trådstarter / Sørens har købt det

Når øv bøv. Troede hun havde et nemlig hi hi

Ved du hvor det kan købes?

Anmeld

10. oktober 2012

AnneL

Malli skriver:

Her fx
http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=1119

Anmeld

10. oktober 2012

KTP86

Jeg har aldrig prøvet det,men hvor er det fedt at det virker for din søn ^^ 

Anmeld

11. oktober 2012

Sørens

Malli skriver:

jeg havde et...men meget rart at have flere at skifte imellem, når det ene er til vask...Jeg kan også anbefale det fra Mamaslife.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.