OMG.......svøb er verdens bedste opfindelse!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Sørens

Jeg har lige idag virkelig fået øjnene op for hvor genialt svøbning er!!!! WAUW sikke en forskel det har gjort for min lille dreng der konstant vækker sig selv med søvnspjæt!!!

Han sov i gennemsnit 1 time om dagen pga det!!

Han er 6 uger gammel og født 14 dgae for tidligt ved kejsersnit og han er en rigtig lille pylre mors dreng!

I dag fik jeg et svøb plus en cd med bølgelyde forærende af min søster og da vi svøbte ham og satte cden på sov han trygt efter 1 minut og sover stadig nu 2,5 time senere!!!???

Kan ikke være gladere!!! Og min lille mus kan nu få lidt hvile! Før græd han SÅ meget i løbet af dagen pga overtræthed!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Kay

jeps svøbning er super... vi gør det i dynen... ellers sover hun ikke mere end 5-30 minutter af gangen

Anmeld

3. oktober 2012

AnneL

Sørens skriver:

Jeg har lige idag virkelig fået øjnene op for hvor genialt svøbning er!!!! WAUW sikke en forskel det har gjort for min lille dreng der konstant vækker sig selv med søvnspjæt!!!

Han sov i gennemsnit 1 time om dagen pga det!!

Han er 6 uger gammel og født 14 dgae for tidligt ved kejsersnit og han er en rigtig lille pylre mors dreng!

I dag fik jeg et svøb plus en cd med bølgelyde forærende af min søster og da vi svøbte ham og satte cden på sov han trygt efter 1 minut og sover stadig nu 2,5 time senere!!!???

Kan ikke være gladere!!! Og min lille mus kan nu få lidt hvile! Før græd han SÅ meget i løbet af dagen pga overtræthed!

Det er fantastisk! Og jeg har et til salg hvis nogle mangler

Anmeld

3. oktober 2012

Sørens

AnneL skriver:

Det er fantastisk! Og jeg har et til salg hvis nogle mangler

Ok. Hvilket slags?

Anmeld

3. oktober 2012

Sørens

Kay skriver:

jeps svøbning er super... vi gør det i dynen... ellers sover hun ikke mere end 5-30 minutter af gangen

Ja det giver jo egentlig god mening ikke? De har jo for filan ligget MEGET tætpakket i vores maver!

Anmeld

3. oktober 2012

Kay

Sørens skriver:

Ja det giver jo egentlig god mening ikke? De har jo for filan ligget MEGET tætpakket i vores maver!

nemlig

vi skal dog snart finde en ny løsning fordi hun vokser så meget i længden at fødder snart ud  til 5 ugers undersøgelsen var hun 60 lang! har sprunget flere længde kurver

Anmeld

3. oktober 2012

Sørens

Kay skriver:

nemlig

vi skal dog snart finde en ny løsning fordi hun vokser så meget i længden at fødder snart ud  til 5 ugers undersøgelsen var hun 60 lang! har sprunget flere længde kurver

Hold da op! Min dreng er  60 nu i starten af uge 7...til gengæld vejer han lidt over 5 kg

Anmeld

3. oktober 2012

Gaia

Vil svøb også virke på 5 mdr baby der ender i kravlestilling om natten og derfor vågner en trillion gange...sådan hver 2 time når det er værst...

Anmeld

3. oktober 2012

Kay

Sørens skriver:

Hold da op! Min dreng er  60 nu i starten af uge 7...til gengæld vejer han lidt over 5 kg

5 uger 60 cm og 4300 gr. laang pige...

Anmeld

3. oktober 2012

Frøken J.

Gaia skriver:

Vil svøb også virke på 5 mdr baby der ender i kravlestilling om natten og derfor vågner en trillion gange...sådan hver 2 time når det er værst...

Det er ikke sikkert - Vi svøbte altid Rose da hun var mindre, men i den alder kunne hun selv komme ud af svøbet, og ville derfor ikke svøbes længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.