Dagpleje på besøg i børnehave ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

bøllen

Svenne skriver:

Altså min søn er "tit" i børnehaven - og især i månederne op til, at en af børnene i dagplejen skal starte der...

Troede faktisk også hun kom derover. Men vi fik først besked i fredag hvilken af de 2 han skulle i.

Men håber hun når der over inden. Så han ser den mere end den ene gang vi er inviteret derover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Benjamins'mor

Vores dagpleje besøger børnehaven med alle børnene en måneds tid inden en af dem skal i børnehave.
De var derhenne i august, og skal afsted igen i november.

Anmeld

3. oktober 2012

bøllen

Benjamins'mor skriver:

Vores dagpleje besøger børnehaven med alle børnene en måneds tid inden en af dem skal i børnehave.
De var derhenne i august, og skal afsted igen i november.

Kan se mange tar på besøg - tror det er meget alm. Dog svinger det lidt hvor meget de kommer der over. Det er jo også en god ting for børnene at se den inden

Anmeld

3. oktober 2012

2babygirls

bøllen skriver:

Til d 1 skal Silas starte i børnehave. Vi er som forældre inviteret på besøg sammen med ham. Spændende, vi kender børnehaven. Men glæder mig alligevel.

Spurgte vores dagplejemor om de går på besøg derhen, men det var ikke sikkert. Da der lige er startet en ny i mandags.

Er det alm dagplejemoderen besøger børnehaverne ?? Kan høre at de kommunale ind imellem går derover.

Jer med børnehave børn - har de været på besøg ?? 

Min prut går også i dp og de besøger tit børnehaven i byen og leger på legepladsen.

Anmeld

3. oktober 2012

bøllen

Baby2påvej skriver:

Min prut går også i dp og de besøger tit børnehaven i byen og leger på legepladsen.

Hyggeligt :-) og en god måde så de vender sig til stedet når tiden er til de skal afsted

Anmeld

3. oktober 2012

2babygirls

bøllen skriver:

Hyggeligt :-) og en god måde så de vender sig til stedet når tiden er til de skal afsted

Helt sikkert. Desværre skal min datter i børnehave i den by vi bor i (hvor der er ca 10 børnehaver) og ikke den by hun endte med en dp plads. Men sådan er det jo når der er plads mangel

Anmeld

3. oktober 2012

bøllen

Baby2påvej skriver:

Helt sikkert. Desværre skal min datter i børnehave i den by vi bor i (hvor der er ca 10 børnehaver) og ikke den by hun endte med en dp plads. Men sådan er det jo når der er plads mangel

Åh for Søren. Så er det ikke lige en fordel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.