Dagpleje på besøg i børnehave ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

bøllen

Til d 1 skal Silas starte i børnehave. Vi er som forældre inviteret på besøg sammen med ham. Spændende, vi kender børnehaven. Men glæder mig alligevel.

Spurgte vores dagplejemor om de går på besøg derhen, men det var ikke sikkert. Da der lige er startet en ny i mandags.

Er det alm dagplejemoderen besøger børnehaverne ?? Kan høre at de kommunale ind imellem går derover.

Jer med børnehave børn - har de været på besøg ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

klmf

Oliver skal starte i BH 1.november og vores dp (kommunal) har planlagt at besøge BH. Troede det var helt 'standard'

Anmeld

3. oktober 2012

bøllen

lotchen skriver:

Oliver skal starte i BH 1.november og vores dp (kommunal) har planlagt at besøge BH. Troede det var helt 'standard'

Ja det tror jeg måske også det er - er ikke sikker. Her går Silas i privat dagpleje. Ved ikke om forskellen ligger der ??

Håber da de kommer på besøg derover udover det vi skal til

Anmeld

3. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vores gamle dp tog altid på besøg hos de børnehaver de forskellige børn, ska starte i. Trode da det var helt normalt! Vh stine

Anmeld

3. oktober 2012

bøllen

StineW79 skriver:

Vores gamle dp tog altid på besøg hos de børnehaver de forskellige børn, ska starte i. Trode da det var helt normalt! Vh stine

Vi fik også ofte besøg af dagplejer med børn ,der skulle starte i den børnehave jeg arbejdede i.

Hun ville se om der kunne blive tid, men pga af det nye barn viste hun ikke

Anmeld

3. oktober 2012

TeamRocket

Ja de er på besøg en gang om ugen faktisk. Jeg synes det er skønt, for så 'kender' de bh og legeplads og ja stuerne og de voksne i børnehaven længe inden de selv skal gå der.

Og min datter er skidestolt hver gang hun kan fortælle at idag var lillebror også i børnehave og alle de andre store børn synes han er sååå sød

Anmeld

3. oktober 2012

sabrina89

Vores dp er fast i bh den sidste torsdag i månden.

Hvis de er mange små tager den ene alle de store med derop og den anden bliver hjemme med de små eller tager de allesammen derop (de er ægtepar der begge passer kommunalt)

Anmeld

3. oktober 2012

Svenne

Altså min søn er "tit" i børnehaven - og især i månederne op til, at en af børnene i dagplejen skal starte der...

Anmeld

3. oktober 2012

bøllen

TeamRocket skriver:

Ja de er på besøg en gang om ugen faktisk. Jeg synes det er skønt, for så 'kender' de bh og legeplads og ja stuerne og de voksne i børnehaven længe inden de selv skal gå der.

Og min datter er skidestolt hver gang hun kan fortælle at idag var lillebror også i børnehave og alle de andre store børn synes han er sååå sød

Det er jo en stor fordel den dag de så starter i børnehaven.

Her har han aldrig været derover  heldigvis er han en dreng med masser af gåpå mod, men kunne da godt savne de havde været derover.

Nå så sød , det må da også været hyggeligt for hende. Kan godt forstå hun er stolt over at kunne vise lillebror frem

Anmeld

3. oktober 2012

bøllen

sabrina89 skriver:

Vores dp er fast i bh den sidste torsdag i månden.

Hvis de er mange små tager den ene alle de store med derop og den anden bliver hjemme med de små eller tager de allesammen derop (de er ægtepar der begge passer kommunalt)

Det var da en super ordning  det må jo være en fordel den dag de så skal starte.

for at hun tar der over, så han ser den mere end den ene gang vi er inviteret derover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.