Hvilken dag skal vi invitere til børnefødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Pikku Myy

LMX skriver:

Arh hold op.. 120 børn er da ingenting

Haha.. Ej så forstår jeg bedre..

De markerer faktisk knap nok fødselsdage på dagen, fordi de så skal holde fødselsdag hele tiden. Istedet holder de bunkefødselsdag hver fredag. Børnene synes det er fedt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Pikku Myy skriver:

Tak for svar - det lader til at du er enig med resten, så mon ikke vi ender med en weekendfødselsdag.

Håber din søn får en rigtig dejlig dag!

Tak og i lige måde.

Jeg fik i øvrigt børnehaven til, at lave et forslag med, hvilken børn vi kunne invitere hjem.

Anmeld

3. oktober 2012

Pikku Myy

MoarHvidovre skriver:

Tak og i lige måde.

Jeg fik i øvrigt børnehaven til, at lave et forslag med, hvilken børn vi kunne invitere hjem.

Vi har også snakket med vores kontaktpædagog, så hun holder lige øje og vender tilbage med hvem hun mener kunne få en hyggelig dag sammen

Anmeld

3. oktober 2012

Frøken J.

Pikku Myy skriver:

GåGanHahHaha

Du er meget velkommen til at svare

Jeg havde godt nok ikke tænkt at de skulle have kage, hvis det er det du fisker efter, men hvis der bliver noget tilovers en af de andre dage han skal fejres, kan jeg da se om det ikke kan klare en lille tur i postkassen 

Har du iøvrigt fundet ud af hvem jeg er? Det føles helt underligt at se dig en gang imellem uden at være sikker på du ved at du er "set"...

Haha, det er også bare pjat

Nej, jeg har ingen anelse! Forsøger at huske at smile til alle kvinder i området, hvis nu... :p

Anmeld

3. oktober 2012

morethanperfect

Pikku Myy skriver:

Hvad ville passe bedst ind i dit og dit barns liv?

Min søn har snart fødselsdag, og vi vil gerne invitere 3 børn med hjem fra børnehaven og fejre det, men jeg er kommet i tvivl om hvad der vil være bedst.

Først tænkte jeg at vi ville hente dem i børnehaven kl 14 (det er tidligst muligt da det er en udflytterbørnehave), og så tage dem med hjem til boller, frugt og leg, med afslutning 17-17.30 - hvad der passer bedst ind med aftensmad.

Men så var det jeg kom til at tænke: Er børn ikke ret trætte om eftermiddagen? Min søn er, og umiddelbart holder jeg mig fra at arrangere noget om eftermiddagen netop fordi han kan være helt utrolig træt. På den anden side, tror jeg nu også godt han ville kunne mønstre den ekstra energi, hvis det var noget som en fødselsdag...

For alternativt kunne vi jo også invitere til børnefødselsdag i en weekend, og så måske lade det være med frokost og så afhentning umiddelbart efter eftermiddagsmad.

Hvad ville du foretrække at dit barn blev inviteret til? Og det må gerne være en "egoistisk" årsag som fx at man synes det fylder meget i en weekend...

En weekend helt klart

Anmeld

4. oktober 2012

Pikku Myy

Frøken J. skriver:

Haha, det er også bare pjat

Nej, jeg har ingen anelse! Forsøger at huske at smile til alle kvinder i området, hvis nu... :p

Du har skam også smilet til mig - måske derfor jeg blev lidt i tvivl

Har du set en lyshåret dreng på godt en meter, der cykler på efterløber ned ad Vorregårds Alle hver morgen, så er det os. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare hvordan jeg selv ser ud, men:

*mørk blondt hår, der ALTID sidder i en knold

*briller

*min gule forårsjakke er nu skiftet ud med en grønisch vinterditto

Har du en idé om hvem jeg er nu?

Anmeld

4. oktober 2012

Pikku Myy

morethanperfect skriver:

En weekend helt klart

Tak for svar

Anmeld

4. oktober 2012

Frøken J.

Pikku Myy skriver:

Du har skam også smilet til mig - måske derfor jeg blev lidt i tvivl

Har du set en lyshåret dreng på godt en meter, der cykler på efterløber ned ad Vorregårds Alle hver morgen, så er det os. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare hvordan jeg selv ser ud, men:

*mørk blondt hår, der ALTID sidder i en knold

*briller

*min gule forårsjakke er nu skiftet ud med en grønisch vinterditto

Har du en idé om hvem jeg er nu?

Haha! Jeg er stadig HELT blank :p men nu ved jeg da hvad jeg skal se efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.