Hvad ville passe bedst ind i dit og dit barns liv?
Min søn har snart fødselsdag, og vi vil gerne invitere 3 børn med hjem fra børnehaven og fejre det, men jeg er kommet i tvivl om hvad der vil være bedst.
Først tænkte jeg at vi ville hente dem i børnehaven kl 14 (det er tidligst muligt da det er en udflytterbørnehave), og så tage dem med hjem til boller, frugt og leg, med afslutning 17-17.30 - hvad der passer bedst ind med aftensmad.
Men så var det jeg kom til at tænke: Er børn ikke ret trætte om eftermiddagen? Min søn er, og umiddelbart holder jeg mig fra at arrangere noget om eftermiddagen netop fordi han kan være helt utrolig træt. På den anden side, tror jeg nu også godt han ville kunne mønstre den ekstra energi, hvis det var noget som en fødselsdag...
For alternativt kunne vi jo også invitere til børnefødselsdag i en weekend, og så måske lade det være med frokost og så afhentning umiddelbart efter eftermiddagsmad.
Hvad ville du foretrække at dit barn blev inviteret til? Og det må gerne være en "egoistisk" årsag som fx at man synes det fylder meget i en weekend...
Anmeld