facebook hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

FrkZier

meem skriver:

Har været på arbejde i nat..

Har sovet fra jeg kom hjem kl 7, og så indtil nu...

Da jeg vågner kigger jeg lige ind på facebook.. for 3 timer siden har JEG?! skrevet i min status : Let the game begin!

Jeg kan se det er skrevet via mobil, men det er IKKE mig der har skrevet det da jeg jo lå og sov ?!

Nogen der har prøvet noget lignende.. Tænker min profil er blevet hacket, så jeg er vel nødt til at slette den og oprette en ny ??

kan det ikke være en ven/veninde/kæreste der tager røven på dig? såkaldt -facerape er jo rimelig udbredt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

betski

Har været på arbejde i nat..

Har sovet fra jeg kom hjem kl 7, og så indtil nu...

Da jeg vågner kigger jeg lige ind på facebook.. for 3 timer siden har JEG?! skrevet i min status : Let the game begin!

Jeg kan se det er skrevet via mobil, men det er IKKE mig der har skrevet det da jeg jo lå og sov ?!

Nogen der har prøvet noget lignende.. Tænker min profil er blevet hacket, så jeg er vel nødt til at slette den og oprette en ny ??

Det første du skal gøre er at ændre din kode - men du kan også være heldig at du kan se, hvor der er blevet logget på.

Klik på kontoindstillinger og sikkerhed og derefter den der hedder aktive sessioner. her kan man se en oversigt over senest login og placeringer.

NB! har lige tjekket mine indstillinger igen og der står at jeg via min mobil har logget ind fra kbh (sidder i nordjylland) så det kommer nok lidt an på ens internet udbyder. Men på min privat pc derhjemme står der en relativ præcis placering.

Anmeld

3. oktober 2012

Kofoed.

Du kan også sætte den funktion til, at du skal skrive hvor du ligger på fra, så sender den en mail til dig med kalde navnet hver gang den logger ind med enten ny browsere eller pc.

Anmeld

3. oktober 2012

meem

FrkZier skriver:

kan det ikke være en ven/veninde/kæreste der tager røven på dig? såkaldt -facerape er jo rimelig udbredt

Nej for det er jo skrevet via mobil.. Min mobil lå ved siden af mig da jeg sov.. Og kun min kæreste kender koden til facebook .. :/

Anmeld

3. oktober 2012

meem

Benjamins'mor skriver:

Ja, for laver du koden om så har "hackeren" den jo ikke.

Min blev også hacket for 1 måneds tid siden, ændrede koden og der har ikke været noget siden.

Der blev slået en masse ting om som kun "brugeren" altså mig og hackeren kunne se, undrede mig ikke så meget i starten for det lignede noget slået op fra spil. Men så stod der pludselig hele tiden at det var i København tingene blev slået op, og så ændrede jeg koden.

Okay jeg ændrer koden så

Anmeld

3. oktober 2012

meem

kesuh skriver:

Tjoh, men skift den nok alligevel for en sikkerhedsskyld og tjek den til din mail også, altså den som er forbundet til facebook. De er snu i dag sådan nogle

Okay så må jeg finde mig en ny kode så

Anmeld

3. oktober 2012

meem

SussieThyssen skriver:

Skift dine passwords og indberet det til FB, at du er blevet hacket.

Det vil jeg gøre.. Tak for hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.