facebook hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

meem

Har været på arbejde i nat..

Har sovet fra jeg kom hjem kl 7, og så indtil nu...

Da jeg vågner kigger jeg lige ind på facebook.. for 3 timer siden har JEG?! skrevet i min status : Let the game begin!

Jeg kan se det er skrevet via mobil, men det er IKKE mig der har skrevet det da jeg jo lå og sov ?!

Nogen der har prøvet noget lignende.. Tænker min profil er blevet hacket, så jeg er vel nødt til at slette den og oprette en ny ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Nadia&Daniel

Opper den lige - for det er da mega ubehagligt!!!!

Anmeld

3. oktober 2012

meem

Nadia&Daniel skriver:

Opper den lige - for det er da mega ubehagligt!!!!

Tak ! Ja det er meget ubehageligt.. tænker lidt.. gad vide hvad der ellers er blevet lavet derinde så

Anmeld

3. oktober 2012

Benjamins'mor

Du behøver ikke slette og oprette en ny, du ændre bare din adgangskode.

Anmeld

3. oktober 2012

meem

Benjamins'mor skriver:

Du behøver ikke slette og oprette en ny, du ændre bare din adgangskode.

men når man først har hacket sig ind på min profil.. er det så sikkert bare at lave ny adgangskode ? Har i forvejen en meget indviklet kode man ikke bare lige kan gætte sig til

Anmeld

3. oktober 2012

kesuh

Skift password som en start og så hold øje med andre aktiviteter. 

Check dit password til din mail, som facebook er koblet til. Om den ikke også skal have en opdatering?

Anmeld

3. oktober 2012

meem

kesuh skriver:

Skift password som en start og så hold øje med andre aktiviteter. 

men er det sikkert bare at nøjes med at skifte password ?

man kan umuligt gætte sig til mit gamle, og alligevel er det lykkedes én at komme ind 

Anmeld

3. oktober 2012

Benjamins'mor

meem skriver:

men når man først har hacket sig ind på min profil.. er det så sikkert bare at lave ny adgangskode ? Har i forvejen en meget indviklet kode man ikke bare lige kan gætte sig til

Ja, for laver du koden om så har "hackeren" den jo ikke.

Min blev også hacket for 1 måneds tid siden, ændrede koden og der har ikke været noget siden.

Der blev slået en masse ting om som kun "brugeren" altså mig og hackeren kunne se, undrede mig ikke så meget i starten for det lignede noget slået op fra spil. Men så stod der pludselig hele tiden at det var i København tingene blev slået op, og så ændrede jeg koden.

Anmeld

3. oktober 2012

kesuh

meem skriver:

men er det sikkert bare at nøjes med at skifte password ?

man kan umuligt gætte sig til mit gamle, og alligevel er det lykkedes én at komme ind 

Tjoh, men skift den nok alligevel for en sikkerhedsskyld og tjek den til din mail også, altså den som er forbundet til facebook. De er snu i dag sådan nogle

Anmeld

3. oktober 2012

SussieThyssen

Skift dine passwords og indberet det til FB, at du er blevet hacket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.