Er det helt forbudt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Gravid2012

Frøken J. skriver:

Hvad med vores andre svar, som fortæller om det kan være sundhedsskadeligt for barnet?

hihi... undskyld jeg ikke lige fik skrevet tilbage, havde ogsaa laest et eller andet sted det du sagde, men ... der maa bare vaere en anden udvej

du har to boern kan jeg se, og du ser flot ud, whats your secret then?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Frøken J.

Gravid2012 skriver:

hihi... undskyld jeg ikke lige fik skrevet tilbage, havde ogsaa laest et eller andet sted det du sagde, men ... der maa bare vaere en anden udvej

du har to boern kan jeg se, og du ser flot ud, whats your secret then?

Hehe, ork nej!! Jeg er gravid med nr. 2, og jeg vejer omkring 17 kilo for meget Jeg har dog, før vi fik barn nr. 1, tabt mig fra 94 til 69 kilo. Min helt ærlige mening er, at du har valgt at sætte det her barn i verden, og når du nu ammer, som jeg synes er smukt, så skylder du dit barn at vente til amningen er overstået, før du går i gang med decideret vægttab og kalorieunderskud. Det er så lille en periode af dit liv, og du skal nok tabe dig når du er færdig. Så nej, der er ingen anden udvej; Spis sundt, varieret og et sundt kalorieindtag (2000 kcal mindst, og hvis du dyrker motion skal du spise ekstra). Og når du så er færdig med at amme, skal du nok få al den tid i verden du ønsker til at gå i gang med et større vægttabsprojekt

Anmeld

3. oktober 2012

Gravid2012

Frøken J. skriver:

Hehe, ork nej!! Jeg er gravid med nr. 2, og jeg vejer omkring 17 kilo for meget Jeg har dog, før vi fik barn nr. 1, tabt mig fra 94 til 69 kilo. Min helt ærlige mening er, at du har valgt at sætte det her barn i verden, og når du nu ammer, som jeg synes er smukt, så skylder du dit barn at vente til amningen er overstået, før du går i gang med decideret vægttab og kalorieunderskud. Det er så lille en periode af dit liv, og du skal nok tabe dig når du er færdig. Så nej, der er ingen anden udvej; Spis sundt, varieret og et sundt kalorieindtag (2000 kcal mindst, og hvis du dyrker motion skal du spise ekstra). Og når du så er færdig med at amme, skal du nok få al den tid i verden du ønsker til at gå i gang med et større vægttabsprojekt

det var da ogsaa en vildt vaegttab du havde foer den foerste... ja du har jo nok ret, og ja vil helt sikkert amme, saa det bliver der ikke lavet om paa ! Men hmm... jeg kan jo traene en masse og saa spise lidt mere end de 2000 cal, saa goer det vel ogsaa en forskel

Tak for dine raad, det ender med jeg lytter til dig, tak for dine raad

Anmeld

3. oktober 2012

Frøken J.

Gravid2012 skriver:

det var da ogsaa en vildt vaegttab du havde foer den foerste... ja du har jo nok ret, og ja vil helt sikkert amme, saa det bliver der ikke lavet om paa ! Men hmm... jeg kan jo traene en masse og saa spise lidt mere end de 2000 cal, saa goer det vel ogsaa en forskel

Tak for dine raad, det ender med jeg lytter til dig, tak for dine raad

Det var så lidt! Kan godt forstå dine tanker - Jeg var op på 86 kilo før jeg blev gravid nr. 2, og jeg HADER at være overvægtig, det er bare slet ikke mig. Men har valgt at finde fred med, at jeg ikke kan gøre noget lige nu. - Så jeg forstår godt det ikke er nemt! Men det er bare super du har gejsten til når du er færdig med at amme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.