Er det helt forbudt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Gravid2012

Er det helt forbudt at begynde paa en slankekur naar man ammer.. ?

Hvis man soeger for at tage sin vitaminer - har koebt GraviOmega.

Ved godt at alle de slankekure der er med pulver og piller er helt forbudte! Men maaske bare en anderledes madplan man kan tabe sig med.

Er det en No Go?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Gravid2012 skriver:

Ved godt at alle de slankekure der er med pulver og piller er helt forbudte! Men maaske bare en anderledes madplan man kan tabe sig med.

Er det en No Go?

Du må gerne spise sundt og nærende, mens du er gravid og ammer, men en decideret slankekur er måske ikke det smarteste, da du jo skal have nok til barnet

Anmeld

3. oktober 2012

Gravid2012

PT skriver:

Du må gerne spise sundt og nærende, mens du er gravid og ammer, men en decideret slankekur er måske ikke det smarteste, da du jo skal have nok til barnet

okay tak for dit svar

Anmeld

3. oktober 2012

modesty

Er det en No Go?

Jeg ville sige at slankekure generelt er helt forbudt. 

Ej spøg til side. Du får mere ud af en fast, varig kostomlægning end en kortvarig slankekur, hvor du alligevel tager på igen bagefter.

Spis sundt!

Hold dig fra stivelse som hvidt brød, kartofler og pasta. Spis brune ris hvis du skal spise ris.

Hold dig fra sukker.

Spis masser af grønsager. Kød er også helt OK, men lad være med at gå amok i store oksebøffer.

Pøj pøj med det. 

Anmeld

3. oktober 2012

Frøken J.

Gravid2012 skriver:

Er det en No Go?

Altså det kommer jo an på hvordan du gør det.. Hvis du går i et større kalorieunderskud - og det kan man godt uden en pulverkur - så vil jeg fraråde det, fordi der frigives nogle "giftstoffer" ved den slags vægttab, der udskilles i mængden. Nu vil jeg ikke kloge mig helt vildt på det, men det var det jeg fik at vide af både læge og SP. Men hvis du holder dig på et kalorieindtag på omkring 2000 daglige kalorier, men spiser sundt og varieret, så er der ikke noget i vejen for det.

Anmeld

3. oktober 2012

Bassemor<3

Jeg er igang med en storstilet slankekur og har allerede smidt 10 kg. Jeg ammer stadig, min søn er 8 mdr. Det kan godt lade sig gøre, men ofte falder produktionen rigtig meget!

Så det er en risiko der følger med. Men jeg vil sige GO FORIT

Anmeld

3. oktober 2012

Gravid2012

Bassemor<3 skriver:

Jeg er igang med en storstilet slankekur og har allerede smidt 10 kg. Jeg ammer stadig, min søn er 8 mdr. Det kan godt lade sig gøre, men ofte falder produktionen rigtig meget!

Så det er en risiko der følger med. Men jeg vil sige GO FORIT

okay lyder godt... og hvor mange kalorier indtager du ca dagligt ?

tak for dit svar

Anmeld

3. oktober 2012

Pikku Myy

Frøken J. skriver:

Altså det kommer jo an på hvordan du gør det.. Hvis du går i et større kalorieunderskud - og det kan man godt uden en pulverkur - så vil jeg fraråde det, fordi der frigives nogle "giftstoffer" ved den slags vægttab, der udskilles i mængden. Nu vil jeg ikke kloge mig helt vildt på det, men det var det jeg fik at vide af både læge og SP. Men hvis du holder dig på et kalorieindtag på omkring 2000 daglige kalorier, men spiser sundt og varieret, så er der ikke noget i vejen for det.

Jep, det er rigtig at der kan frigøres en masse skidte ting når man taber sig. Det er fordi fedtopløselige stoffer ligger lagret i fedtvævet, hvor de egentlig ikke gør nogen skade, men når fedtvævet så nedbrydes, frigives de.

Anmeld

3. oktober 2012

Bassemor<3

Gravid2012 skriver:

tak for dit svar

ca. 1100kcal

Anmeld

3. oktober 2012

Frøken J.

Gravid2012 skriver:

tak for dit svar

Hvad med vores andre svar, som fortæller om det kan være sundhedsskadeligt for barnet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.