skal jeg give efter???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

FruK

Det kommer til dels an på, hvordan I har tænkt jer at dele børnene. Bopælen skal være der, hvor børnene opholder sig mest.

Ud over det, så skal I indrette jer efter, hvad der er bedst for BØRNENE - ikke hvad der kan betale sig økonomisk.

Hvis far får alle tilskudene, skal du betale børnepenge (med mindre I selv laver en aftale om andet). Og han skal så betale institution, tøj, forsikring til børnene osv. Det er jo ikke penge han bare får til ingenting.
Den der har børnene boende mest (og derfor får tilskudene) skal jo også forsøge børnene i flere dage end den anden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Hvis han ikke har råd til at leve selv uden tilskudene, hvordan vil han så have råd til og skulle betale det hele til et barn, selvom han har tilskudene?

(Tilskudene er til barnet kan have det godt... ikke forældreren...)

Hvis han havde givet en grund, om f.eks. at han ville savne barnet for meget i sin hverdag, eller lignende, havde det været noget andet.

Anmeld

3. oktober 2012

baby012

MilleMus1988 skriver:

Mine drenges far skal jo self flytte nu her når vi ik er sammen længere

MEN han spørger om han må få bopælen over en af drengene, så han kan få alle de der tilskud

men skal jeg gøre det ??

min fornuft siger nej

Ja undskyld mig !! Men det er sku ikke fair at skille børnene fra hinanden bare fordi at mor og far ikke kan sammen, og så pga. Tilskud !!!!!!????? 

Børnene får helt klart mest ud af at være sammen... Uanset hvad.. Lad ham få samvær med drengene, men bopælen må blive ved dig for drengenes  skyld, det er omvæltning nok i forvejen at i ikke er sammen mere, de har brug for hinanden nu ! 

Anmeld

3. oktober 2012

baby012

MEN han spørger om han må få bopælen over en af drengene, så han kan få alle de der tilskud

men skal jeg gøre det ??

min fornuft siger nej

Dobbel

Anmeld

3. oktober 2012

MorTil4<3

tak for jeres svar men vil lige rette det

vi er gået fra hinanden
vi skal til at bo hver for sig MEN børnene skal blive hos mig

han vil bare gerne have at en af børnene har adresse hos ham så at han vil få de tilskud han vil ha

men igen begge børn bliver hos mig, de bliver ikke skildt af

min fornuft siger bare at det er en dårlig ting da jeg faktisk ikk stoler på ham

Anmeld

3. oktober 2012

dorthemus

MilleMus1988 skriver:

vi er gået fra hinanden

han vil bare gerne have at en af børnene har adresse hos ham så at han vil få de tilskud han vil ha

min fornuft siger bare at det er en dårlig ting da jeg faktisk ikk stoler på ham

Men det er jo social bedrageri

Anmeld

3. oktober 2012

serinasmor

MilleMus1988 skriver:

vi er gået fra hinanden

men hvis den ene har adresse hos ham - så bor det barn jo altså hos ham ( og skal derfor opholde sig mest hos ham) ergo bor barnet ikke hos dig ... regner i med en helt lige 7-7 ordning?

hvis du vælger at den ene har adresse hos far men ikke opholder sig der mest er det fusk og humbug .... og ulovligt

Anmeld

3. oktober 2012

MorTil4<3

dorthemus skriver:

det ved jeg ik faktisk..

men ja nu du siger det så ja det er det vel egentligt

tak

ja så er den ik længere

Anmeld

3. oktober 2012

serinasmor

dorthemus skriver:

det var det ord jeg ledte efter

Anmeld

3. oktober 2012

CS

MilleMus1988 skriver:

men skal jeg gøre det ??

min fornuft siger nej

Hvad siger dit hjerte ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.