Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville følge min fornuft.
Lyder lidt som om, han kun går efter de tilskud
lisesp83 skriver: Jeg ville følge min fornuft. Lyder lidt som om, han kun går efter de tilskud
MilleMus1988 skriver: jaaa men det er også det han vil, ellers mener han ikk han har råd til at side selv
jaaa men det er også det han vil, ellers mener han ikk han har råd til at side selv
Det er da ikke dit problem, du skal gøre som du føler bedst for dine børn, og ikke fordi han ikke har råd bla bla bla
Håber du lader fornuften råde
lisesp83 skriver: Det er da ikke dit problem, du skal gøre som du føler bedst for dine børn, og ikke fordi han ikke har råd bla bla bla Håber du lader fornuften råde
Men vil nu nærmere sige, - det er da ikke kommunens problem..
Men for, at han får styr på det, og kan bo rart alligevel.
Jeg ville nok strække mig rigtigt langt for at drengene blev sammen, så i min verden er det begge to eller ingen af dem.
MStorgaard skriver: det kommer vel an på hvordan du synes han er som far, jeg vil jo mene at han har ligeså meget ret til sine børn som du har.
det kommer vel an på hvordan du synes han er som far, jeg vil jo mene at han har ligeså meget ret til sine børn som du har.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128