Anonym skriver:
Ja kunne godt ske jeg lige skulle kontakte dem og høre hvordan jeg skal forholde mig til det.. Vil bare helst ikke skabe for meget uro da vi bor i en meget lille by på landet hvor alle kender alle..
Ville ikke være nervøs for at gå selv da jeg tror det er min hund den ikke bryder sig om men jeg går aldrig rundt her ude selv, er jo kun når hunden skal luftes.. Men ville heller ikke bryde mig om at skulle have dens tænder ud af nakken på min hund da de ikke bare lige slipper selv igen..
Lyder bestemt ikke sjovt med en hund i armen.. Og ja så er det ligemeget om det er en kamphund eller ej.. Håber ikke din søn blev alt for bange, må ikke have været sjovt for ham at se mor blive bidt af en hund.. Og en Irsk Ulvehund er jo ret stor.. Tror bare jeg helt automatisk frygter disse hunde..
jeg kan godt forstå du har den tanke det er også møg ubehaligt at tænke på sådan en hund sidder tænderne i en eller ens hund.... for man ved jo hvor hårdt bid de har...
og heldig vis fik jeg fortalt daniel hunden bare ville lege og alle hunde er søde... han elsker dyr lige som mig selv vi har også selv hund, men nu ja jeg må ærlig indrømme jeg kigger mig over skulderen hver gang vi går forbi det hus for det er den vej vi skal hver morgen når vi går afsted... og ja den er møg stor sådan en hund... og jeg er kun 159 den var jo næsten lige så høj som mig hihihihihihi....
Anmeld