Tager I vitaminpiller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Nille-pigen

har stemt andet, da det kun er mig som tager vitaminpiller... manden synes ikke det er nødvendigt og bettemand er for lille så han får kun sine d- dråber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

twinny

Herhjemme får alle d-vitamin børn og voksne. Andet er ikke nødvendigt.

Anmeld

2. oktober 2012

AnnaK89

Ja jeg tager vitaminer
Jeg tager en multivitamin, jerntabletter og d-vitamin.
Jeg gør fordi, at jeg er i stort underskud for jern og d-vitamin.

Anmeld

2. oktober 2012

LMX

Andet

Lige nu tager jeg gravitamin, jern og kalk pga graviditet. Men ellers tager jeg kun hvis jeg mangler (bliver tjekket regelmæssigt hos lægen pga maveoperation)

Anmeld

2. oktober 2012

2721

Charlie spiser året rundt på anbefaling af læge og sp. Jeg har svær D-vitamin mangel så spiser dvitamin og kalktabeletter plus alm vitamin pille nær jeg husker det, dog altid i vinterhalvåret

Anmeld

2. oktober 2012

132319

Ja, alle i hjemmet hele året.

Vi spiser meget sundt og varieret men jeg vil hellere være på den sikre side.

Jeg tager desuden selv fiskeolie (da jeg stort set aldrig spiser fisk), kalktilskud (da jeg ikke får dækket mit kalkbehov i det daglige) og ekstra D-vitamin om vinteren (da jeg konstant fik halsbetændelse før jeg begyndte på dem)

Anmeld

2. oktober 2012

Plysbjørnen

Nettemor skriver:

Ja som overskriften siger så er jeg interesseret i at se om I tager vitaminpiller. Den er delt op efter om man tager det hele året eller kun om vinteren. Tror jeg har husket alle muligheder

Begrund gerne hvorfor I har valgt som I har.  

Vi tager det kun om vinteren.

Kun mig...

Vi har snakket om at børnene også skal have... men so far so good er det blevet ved snakken.

Anmeld

2. oktober 2012

Frøken J.

Nettemor skriver:

Ja som overskriften siger så er jeg interesseret i at se om I tager vitaminpiller. Den er delt op efter om man tager det hele året eller kun om vinteren. Tror jeg har husket alle muligheder

Jeg glemmer det! Og det er så skidt, for jeg er trods alt gravid

Anmeld

2. oktober 2012

Miss Church

Jeg tager vitaminpiller, jern, kalk og fiskeolie, men kun fordi jeg er gravid  

Anmeld

2. oktober 2012

FruStolpe

Nettemor skriver:

Jeg har stemt NEJ.

Herhjemme spiser vi overvejende sundt og varieret, derfor er det ikke nødvendigt at spise piller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.