Tager I vitaminpiller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tager I vitaminpiller?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.021 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Nettemor

Ja som overskriften siger så er jeg interesseret i at se om I tager vitaminpiller. Den er delt op efter om man tager det hele året eller kun om vinteren. Tror jeg har husket alle muligheder

Begrund gerne hvorfor I har valgt som I har.  

Vi tager det kun om vinteren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

B&J

daniel får vitaminer året rundt

jeg spiser vitaminer året rundt, men kun fordi jeg har fået min operation, før den gjorde jeg det aldrig men var heller aldrig syg... men kæresten spiser ikke vitaminer måske jeg skulle købe nogle til ham

Anmeld

2. oktober 2012

mpr

Vi har to forskellige bøtter med vitaminpiller nogle med urter og nogen uden.. Og jeg får taget 1 eller 2 og så glemmer jeg det igen... Får det simpelthen ikke gjort og ved ikke hvorfor men får det bare ikke gjort oO Kan kun overholde at tage piller hvis det er fordi det skal gøre noget meget vigtigt som hvis jeg skal blive rask af et eller andet.. 

Anmeld

2. oktober 2012

Kloster

Hej.

Jeg har svaret "Andet", da jeg ikke tager vitaminpille, men tager D3-vitaminer.

Jeg er af den opfattelse, at jeg spiser meget sundt og varieret, så jeg mener ikke, jeg har behov for en alm vitaminpille.

Dog ved jeg via blodprøve og alm logik  at jeg er i underskud af D-vitaminer hver efterår, vinter og forår.

Anmeld

2. oktober 2012

M (:

Ja som overskriften siger så er jeg interesseret i at se om I tager vitaminpiller. Den er delt op efter om man tager det hele året eller kun om vinteren. Tror jeg har husket alle muligheder

Jeg har stemt andet.

Herhjemme er det kun mig der tager vitaminer, jern og fiskeolie, men det er pga. graviditet.

Normalt tager jeg ikke vitaminer eller andre kosttilskud, da vi forsøger at få fyldt behovet gennem sund og varieret kost.

Anmeld

2. oktober 2012

SussieThyssen

Nettemor skriver:

Jeg har stemt Andet og det skyldes, at det er efter behov, alt efter hvad det er og om jeg synes en eller anden trænger til en kur, og så er det lige meget om det er vinter eller sommer.
Her i huset tager vi Longo Vital, kalk og evt. ekstra jern i form af Krauter Bluut, samt B2-vitamin, når behpvet er der.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. oktober 2012

Frk.Nissen

Jeg har stemt nej, da vi her hjemme spiser sundt . Så vi får vitaminerne i maden

Anmeld

2. oktober 2012

Chris86

Så længe man spiser nogenlunde varieret, sku det ikke være nødvendigt. Så ingen vitaminpiller her
DOG får datteren biostrath, så vi kan holde de lange næser osv LIDT på afstand

Anmeld

2. oktober 2012

L&V

Nettemor skriver:

Nej jeg tager ikke vitaminer og kommer heller aldrig til det ud over når jeg er gravid. Laura får sine d dråber og det er det og med mindre det bliver aktuelt på lægens opfordring ( hvilket jeg har svært ved at tro) så kommer hun heller ikke til det..

Anmeld

2. oktober 2012

lio

Ja det gør jeg når jeg "føler/mistænker" mangel på vitamin, men lige pt gør jeg og har gjordt længe pga graviditet og nu amning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.