Tydning af ÆL test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

Miss BananaHammock

BubbieBear skriver:

Der er ingen dumme spørgsmål

Min forlovede og jeg har f.eks prøvet i 10mdr. Jeg er begyndt at bruge ÆL test. Bare for at finde ud af hvornår man skal have ekstra meget sex

Samme her. Også mere for at finde ud af hvornår pokker ens ÆL kommer. Kan ikke altid mærke den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Kristina V

Oki.. det er os længe i har prøvet så... 
 finger for at der snart sker noger for jer

Anmeld

26. maj 2009

BubbieBear

silden85 skriver:

tester i dage efter mens? jeg troede at man skulle teste d. 10 dag efter 1 mens dag. eller har jeg misforstået noget

Du har slet ikke misforstået noget

Anmeld

26. maj 2009

silden85

BubbieBear skriver:

Du har slet ikke misforstået noget

det er jeg glad for at hører

Anmeld

26. maj 2009

Miss BananaHammock

silden85 skriver:

det er jeg glad for at hører

Det er vist noget med at der er sådan et skema der sendes med testen, som fortæller hvornår man ca. skal starte og det afhænger af cyklus længden!

Anmeld

27. maj 2009

Henriette72

Nena skriver:

Det er vist noget med at der er sådan et skema der sendes med testen, som fortæller hvornår man ca. skal starte og det afhænger af cyklus længden!

Det gør der også Ex. hvis man har en cyklus på 26 dage skal man starte med at teste 10 dage efter mens 1. dag. Det var det jeg gjorde og den var ok tydelig, men så blev den svagere og svagere. Jeg skulle, efter mine egne beregninger, have ÆL i går, men testen var negativ så jeg prøver at tage en igen i dag. Tror måske det er i dag i stedet for pga. ÆL slim. Ja undskyld detaljer

Vi har prøvet siden 17. januar 2008 og jeg har haft en SA og en MA sidste sommer, så nu må der godt snart komme en baby der bliver der!

for os alle sammen

Knus

Anmeld

27. maj 2009

missKat

silden85 skriver:

oki hvordan kan det være ?

jeg tror selv jeg var gravid sidste måned, men fik ondt og begyndte at bløde da jeg var 10 over.
så tror min krop måske har sprunget ÆL over i denne måned..
har læst mig frem til at de åbenbart ikke er unormalt

da jeg gik i gang med ÆL tests, viste de bare intet!!! kun kontrol stregen blev vist..
så ved ikke lige hvad der sker med min krop.
prøver at se om der ikke kommer en form for en blødning og det så er genoprettet her om en måned - jeg hopper i hvert tilfælde på ÆL testen igen

Anmeld

27. maj 2009

silden85

missKat skriver:

jeg tror selv jeg var gravid sidste måned, men fik ondt og begyndte at bløde da jeg var 10 over.
så tror min krop måske har sprunget ÆL over i denne måned..
har læst mig frem til at de åbenbart ikke er unormalt

da jeg gik i gang med ÆL tests, viste de bare intet!!! kun kontrol stregen blev vist..
så ved ikke lige hvad der sker med min krop.
prøver at se om der ikke kommer en form for en blødning og det så er genoprettet her om en måned - jeg hopper i hvert tilfælde på ÆL testen igen

det er jeg ked af hører  vil håbe at det kommer næste mdr jeg skal starte på æl-test imorgen

Anmeld

27. maj 2009

missKat

silden85 skriver:

det er jeg ked af hører  vil håbe at det kommer næste mdr jeg skal starte på æl-test imorgen

det skal vi nok komme, det bliver også vores tur!!!

jeg krydser for at I får succes med ÆL test, så der kommer en positiv Gtest

Anmeld

27. maj 2009

silden85

missKat skriver:

det skal vi nok komme, det bliver også vores tur!!!

jeg krydser for at I får succes med ÆL test, så der kommer en positiv Gtest

takker mange gange krydser os finger for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.