Jeg har også hoppet på ÆL testes i denne måned (Havde mens den 5/5 og startede på test den 14/5), og har fundet ud af at min ÆL ligger lidt senere end jeg havde regnet ud på diverse hjemmesider, så det er jo fedt at finde ud af at grunden til at det ikke er lykkes endnu, måske er noget som simpelt som at vi har ramt forbi

Nu må vi se. Skal "helst ikke" have mens den 7/6 og har lige haft to positive ÆL tests, så manden er blevet fodret med chokolade og andet energi givende, så vi er sikre på at udnytte det

Stakkels fyr skal jo levere på kommando

Jeg er dog lidt i tvivl med de hersens tests, da der står på pakken at en positiv test viser at der er ÆL ca. 24-48 timer efter. Jeg fik en positiv test søndag og en mandag, men går ud fra at den søndag nok har vist den var på vej, og den mandag enten viste at den var der, eller at den kom idag. Eller hva? Har haft smerter hele weekenden, så et eller andet sker der da
Krydser fingre for alle. Virker som om vi er rigtig mange i denne debat gruppe pt. Det er rart med noget opbakning og støtte!!!
Knus
Anmeld