Tydning af ÆL test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

silden85

Caroline86 skriver:

uhhh spændende!
Vi tager den på den gammelsags måde uden teste!

krydser finger for dig jeg ville os bare prøve dem, for at se om det virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
silden85 skriver:

krydser finger for dig jeg ville os bare prøve dem, for at se om det virker

og du ved at jeg for Jer!

Anmeld

26. maj 2009

silden85

så kan vi os se hvad der lykkes hvor lang tid har i prøvet? ved ikke om jeg har spurgt om det før

Anmeld

26. maj 2009

Miss BananaHammock

Jeg har også hoppet på ÆL testes i denne måned (Havde mens den 5/5 og startede på test den 14/5), og har fundet ud af at min ÆL ligger lidt senere end jeg havde regnet ud på diverse hjemmesider, så det er jo fedt at finde ud af at grunden til at det ikke er lykkes endnu, måske er noget som simpelt som at vi har ramt forbi Nu må vi se. Skal "helst ikke" have mens den 7/6 og har lige haft to positive ÆL tests, så manden er blevet fodret med chokolade og andet energi givende, så vi er sikre på at udnytte det Stakkels fyr skal jo levere på kommando

Jeg er dog lidt i tvivl med de hersens tests, da der står på pakken at en positiv test viser at der er ÆL ca. 24-48 timer efter. Jeg fik en positiv test søndag og en mandag, men går ud fra at den søndag nok har vist den var på vej, og den mandag enten viste at den var der, eller at den kom idag. Eller hva? Har haft smerter hele weekenden, så et eller andet sker der da

Krydser fingre for alle. Virker som om vi er rigtig mange i denne debat gruppe pt. Det er rart med noget opbakning og støtte!!!

Knus

Anmeld

26. maj 2009

missKat

silden85 skriver:

tester i dage efter mens? jeg troede at man skulle teste d. 10 dag efter 1 mens dag. eller har jeg misforstået noget

det er også rigtigt
min viste ikke noget denne måned
så tror ikke jeg har haft ÆL..... PIV

Anmeld

26. maj 2009

silden85

Nena skriver:

Jeg har også hoppet på ÆL testes i denne måned (Havde mens den 5/5 og startede på test den 14/5), og har fundet ud af at min ÆL ligger lidt senere end jeg havde regnet ud på diverse hjemmesider, så det er jo fedt at finde ud af at grunden til at det ikke er lykkes endnu, måske er noget som simpelt som at vi har ramt forbi Nu må vi se. Skal "helst ikke" have mens den 7/6 og har lige haft to positive ÆL tests, så manden er blevet fodret med chokolade og andet energi givende, så vi er sikre på at udnytte det Stakkels fyr skal jo levere på kommando

Jeg er dog lidt i tvivl med de hersens tests, da der står på pakken at en positiv test viser at der er ÆL ca. 24-48 timer efter. Jeg fik en positiv test søndag og en mandag, men går ud fra at den søndag nok har vist den var på vej, og den mandag enten viste at den var der, eller at den kom idag. Eller hva? Har haft smerter hele weekenden, så et eller andet sker der da

Krydser fingre for alle. Virker som om vi er rigtig mange i denne debat gruppe pt. Det er rart med noget opbakning og støtte!!!

Knus

krydser finger for dig  du må endelig sige hvordan det kommer til at gå hvor lang tid har i prøvet nu?

Anmeld

26. maj 2009

silden85

missKat skriver:

det er også rigtigt
min viste ikke noget denne måned
så tror ikke jeg har haft ÆL..... PIV

oki hvordan kan det være ?

Anmeld

26. maj 2009

Miss BananaHammock

silden85 skriver:

krydser finger for dig  du må endelig sige hvordan det kommer til at gå hvor lang tid har i prøvet nu?

Skal jeg nok. Er lidt spændt. Det er første måned hvor jeg tør håbe på den er der, men hvis ikke så trøster jeg mig med at det bliver en fantastisk overraskelse/ oplevelse når vi står med de to streger og hvis den ikke er her denne gang, så kan man jo bare gå og glæde sig til de kommer næste gang. Synes ihvertfald at ÆL tests har gjort det hele lidt lettere. Nu skal han ikke "tvinges" til sex hver eneste dag, men vi kan fortsætte som normalt når vi har lyst også bare optimere når ÆL testen er positiv

Vi har prøvet siden november '08

Kram

Anmeld

26. maj 2009

Kristina V

Hmmmm nu spørger jeg sikkert meget dumt, men har aldrig brugt de test. Jeg blev gravid med det samme,  og har aldrig tænkt en tanke om at man sku have æggeløsning.
Min mutti siger, da hun fik min bror og jeg blev hun gravid med det samme..

Er det fordi i har svært ved at blive gravide i bruger testen, og har i så virkelig kun 24- 48 timer og blive gravide i..

Som i kan høre er jeg HELT BLANK på dette område..

Anmeld

26. maj 2009

BubbieBear

Kristina V skriver:

Hmmmm nu spørger jeg sikkert meget dumt, men har aldrig brugt de test. Jeg blev gravid med det samme,  og har aldrig tænkt en tanke om at man sku have æggeløsning.
Min mutti siger, da hun fik min bror og jeg blev hun gravid med det samme..

Er det fordi i har svært ved at blive gravide i bruger testen, og har i så virkelig kun 24- 48 timer og blive gravide i..

Som i kan høre er jeg HELT BLANK på dette område..

Der er ingen dumme spørgsmål

Min forlovede og jeg har f.eks prøvet i 10mdr. Jeg er begyndt at bruge ÆL test. Bare for at finde ud af hvornår man skal have ekstra meget sex

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.