ivf priser er forviret nu!! hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Viventerjer

dina1980 skriver:

er ik medlem af danmark, min ctr står nu på 370, så vil det sige at hvis jeg for medicin op til 3500kr så skal jeg ik betale noget

Det er korrekt, men de 3500 er egenbetaling.. Når du har kronikkertilskud og har betalt 3500 kr. Så er selve beløbet på medicinen du har købt for 16500 ca. Og så går din "status" i nul hvis man kan sige det sådan og du skal derfor af med 0kr på efterfølgende medicin ..

Du skal slet ikke sige du dum, fordi jeg har først lært det nu.. Det total indviklet at lære.. Men håber det giver lidt mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

dina1980

jeg for synarel hvor der 60 spray i, min apoteker dame ringede og fik den så billig

Anmeld

2. oktober 2012

dina1980

Viventerdig      hehe jeg tror måske jeg har fatte det nu, eller vælger og lade være med at spørge om hvor pokker det 16500kr kom fra. jeg tror jeg må gå på apoteket og spørge om de har et par timer til at banke ind i hovedet på mig, hehe

ej så længe det ik stiger over de ca 4000kr så er jeg glad

og tak for jeres svar og hjælp.

Anmeld

2. oktober 2012

Viventerjer

dina1980 skriver:

Viventerdig     hehe jeg tror måske jeg har fatte det nu, eller vælger og lade være med at spørge om hvor pokker det 16500kr kom fra. jeg tror jeg må gå på apoteket og spørge om de har et par timer til at banke ind i hovedet på mig, hehe

ej så længe det ik stiger over de ca 4000kr så er jeg glad

og tak for jeres svar og hjælp.

De 16500 ca. er det man max skal købe medicin for (inden tilskudet er givet). . Det er en grænse der er sat fra Sundhedsstyrelsens side ..

Du kan ånde lettet op og se frem til du ikke skal af med mere en 3500 kr.

Apoteket er rigtig dygtige til at, forklare så spørg endelig dem ..

God vind med behandlingen .. jeg en masse her fra

Anmeld

2. oktober 2012

dina1980

tusind tak, så er jeg med, hehe tak for hjælpen knus

Anmeld

2. oktober 2012

**Ønskebabyen

dina1980 skriver:

jeg for synarel hvor der 60 spray i, min apoteker dame ringede og fik den så billig

Det er også den jeg får. Jeg hentede en på 60 doser og en på 30 doser og kom af med 803 kr

Hvor siger du din apotekerdame ringede hen?

Anmeld

2. oktober 2012

dina1980

det fordi jeg bor i løgstør og der har de ingen fertilitsmedicin, så hun ringede et sted hen, måske års kan ik huske det, og hun sagede det kunne man få meget billigere. spørger hende næste gang om hvorfor jeg fik det så billigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.