Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kris89 skriver: Til behandling forhåbentlig går igang.har idag fået brev om at jeg kan få tilskud til medicin.har lige fået min mens idag, så nu har den været ret fast på 35 dage de sidste gange... håber sådan at vi så om 35 dage kan være på CD 1 i den cyklus hvor det lykkedes undskyld det går ud over jer, men kan ikk så godt tælle ned på face og manden er vidst allerede ved at blive sindsyg
Til behandling forhåbentlig går igang.har idag fået brev om at jeg kan få tilskud til medicin.har lige fået min mens idag, så nu har den været ret fast på 35 dage de sidste gange... håber sådan at vi så om 35 dage kan være på CD 1 i den cyklus hvor det lykkedes undskyld det går ud over jer, men kan ikk så godt tælle ned på face og manden er vidst allerede ved at blive sindsyg
**Ønskebabyen skriver: DEJLIGT for jer Så er det lige pludselig ikke så langt væk, alligvel Hvad mener du med tilskud til medicin? Hvordan får man det/søger om det?
DEJLIGT for jer Så er det lige pludselig ikke så langt væk, alligvel Hvad mener du med tilskud til medicin? Hvordan får man det/søger om det?
Kris89 skriver: det er det der kronikertilbud tror jeg det hedder...så man max kan komme af med en vis sum penge om året til medicin... det er noget behandlingsstedet har sat igang... det er vel det tilskud der er til behandling generelt eller?? er ikk helt sikker heldigvis plejer jeg at kunne slappe af under mens... det er jo bare mens... så så går der da en uge med det... men skulle have taget klamydiatest idag, det måtte udskydes til næste uge´.
det er det der kronikertilbud tror jeg det hedder...så man max kan komme af med en vis sum penge om året til medicin... det er noget behandlingsstedet har sat igang... det er vel det tilskud der er til behandling generelt eller?? er ikk helt sikker heldigvis plejer jeg at kunne slappe af under mens... det er jo bare mens... så så går der da en uge med det... men skulle have taget klamydiatest idag, det måtte udskydes til næste uge´.
**Ønskebabyen skriver: Okay. Det har jeg ikke hørt om/blevet oplyst om på min klinik. Jeg blev bare spurgt om jeg var medlem af sygeforsikring Danmark for så ville jeg få 50% tilbage igen.
Okay. Det har jeg ikke hørt om/blevet oplyst om på min klinik. Jeg blev bare spurgt om jeg var medlem af sygeforsikring Danmark for så ville jeg få 50% tilbage igen.
Kris89 skriver: er det ikke det med egenbetalingen der er væk og det er derfor??
er det ikke det med egenbetalingen der er væk og det er derfor??
Viventerdig skriver: Hvor er det skønt for jer at i har muligheden for at gå efter en nogenlunde fast cyklus Kronikkertilskudet er fantastisk!!!! jeg har fået medicin for 16.000 kr. på 1,5 uge og det havde krævet et banklån hvis vi ikke havde tilskuddet.. for jeres forløb
Hvor er det skønt for jer at i har muligheden for at gå efter en nogenlunde fast cyklus Kronikkertilskudet er fantastisk!!!! jeg har fået medicin for 16.000 kr. på 1,5 uge og det havde krævet et banklån hvis vi ikke havde tilskuddet.. for jeres forløb
**Ønskebabyen skriver: Hmm. Nu nævner du også de tilskud - hvorfor har jeg ikke fået det??
Hmm. Nu nævner du også de tilskud - hvorfor har jeg ikke fået det??
Viventerdig skriver: Det er noget din læge skal søge for dig .. Kender en der var igennem inseminationsbehandling og hendes læge søgte hellere ikke tilskud.. Hun har først fundet ud af der er tilskud, her efter de har fået børn, og de ikke er tilknyttet klinik mere..Nævn det for din læge, jeg tror bare ikke det er noget alle læger gør af sig selv..vi gav fulmagt til klinikken, så de kunne indhente tilskudet.
Det er noget din læge skal søge for dig .. Kender en der var igennem inseminationsbehandling og hendes læge søgte hellere ikke tilskud.. Hun har først fundet ud af der er tilskud, her efter de har fået børn, og de ikke er tilknyttet klinik mere..Nævn det for din læge, jeg tror bare ikke det er noget alle læger gør af sig selv..vi gav fulmagt til klinikken, så de kunne indhente tilskudet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128