Tusinde tak piger!!!
Vi kan snakke om det med måde, min søster på 3 ved hun er syg og ikke så mange flere detaljer. Min søster på 16 ved det hele som jeg, hun flyttede på skolehjem her i August hvor vi fik sygdommen af vide, - så hun er så langt væk fra os i forhold til hvad hun plejer og min søster på 3 synes og det er underligt Cecilie kun er hjemme i weekenderne nu.
Jeg har gået til psykolog før, med min bedsteven da han døde og andre ting, men det har ikke hjulpet. Jeg kan ikke dele mit liv med fremmede, side og snakke.
Jeg har snakket med min søster på 16 om det og hun siger også nej, vi snakker meget om det indbyrdes, "holder" øje med hende. Min søster på 3 har ikke reageret rigtigt på det fordi hun kender ikke konsekvensen af det, hun er i selvstændighedsalderen og har selv taget initativ til at blive blefri nu, det har hun overskud til.
Har heldigvis verdens bedste kæreste som støtter mig og hele min familie, alt hvad han kan. Åh nu græder jeg igen
. Tog en fridag i dag fra min praktik i min uddannelse, så når jeg er herhjemme og har tid til og tænke mere over det hele er jeg mere følsom, der er bare så meget, mine svigerforældre skal også skilles og ja.
Anmeld