Hvad skal jeg læse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Dustmuz

Mit forslag

EN JUMBOBOG

de er da pengene værd hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Ina33

MortilElias2010 skriver:

Virkelighedens Verden 

Virkelighedens verden er slet ikke noget for mig, jeg vil helst læse bøger af "rigtige" forfattere... Men tak for idéen

Anmeld

2. oktober 2012

Ina33

tanja. skriver:

Jeg vil os sige fifty shades - fanget, jeg er normalt slet IKKE til den slags bøger, men den fangede mig bare i den grad

Jamen så jeg vist hellere give det en chance, nu i er flere der anbefaler dem.

Anmeld

2. oktober 2012

bette bebs

Jeg er en total sucker for krimier. Men når jeg får nok læser jeg Guds blinde øje og Du blev træl af J. Bech Nygaard.
Den foregår i gammel dage og handler om om to piger på børnehjem og deres vokenliv. Jeg elsker de bøger.

Har lige købt fifty shades (på tilbud i føtex til 100 kr ) Er kommet et godt stykke ind i den, den fanger mig ikke endnu!!

Anmeld

3. oktober 2012

Ina33

bette bebs skriver:

Jeg er en total sucker for krimier. Men når jeg får nok læser jeg Guds blinde øje og Du blev træl af J. Bech Nygaard.
Den foregår i gammel dage og handler om om to piger på børnehjem og deres vokenliv. Jeg elsker de bøger.

Har lige købt fifty shades (på tilbud i føtex til 100 kr ) Er kommet et godt stykke ind i den, den fanger mig ikke endnu!!

Uhh gode alternativer, tak for idéen

Anmeld

3. oktober 2012

Betina&nicoline

chael skriver:

Fifty shades of gray

Helt klart, det er en sindsyg god bog

Anmeld

3. oktober 2012

Studerendemor

Ina33 skriver:

Jeg har læst et hav af krimier, og nu synes jeg ligesom tiden er kommet til at jeg skal prøve noget andet, men hvad?

Jeg har læst alle Anne B. Ragde's bøger, og dem er jeg vilde med. Men hvad er der ellers af gode romaner, som ikke er krimier?

Jeg kan selv godt lide en god krimi i ny og næ, men jeg er helt vild med Franz Kafka, alle hans bøger. Jeg er netop blevet færdi med "Amerikaneren" og drømmer om den om natten. Det er rigtig rigtig god skønlitteratur...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.