Hvad skal jeg læse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Ina33

Jeg har læst et hav af krimier, og nu synes jeg ligesom tiden er kommet til at jeg skal prøve noget andet, men hvad?

Jeg har læst alle Anne B. Ragde's bøger, og dem er jeg vilde med. Men hvad er der ellers af gode romaner, som ikke er krimier?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

chael

Fifty shades of gray

Anmeld

2. oktober 2012

Ina33

chael skriver:

Fifty shades of gray

Uhh de der erotiske, eller halverotiske romaner er vist heller ikke rigtigt noget for mig. Men måske giver jeg den en chance

Anmeld

2. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Ina33 skriver:

Jeg har læst et hav af krimier, og nu synes jeg ligesom tiden er kommet til at jeg skal prøve noget andet, men hvad?

Jeg har læst alle Anne B. Ragde's bøger, og dem er jeg vilde med. Men hvad er der ellers af gode romaner, som ikke er krimier?

Hvis du er til krimi, men gerne vil forsøge dig med lidt mere "substans", skulle du ta' at læse "Det syvende barn" af Erik Valeur. 

Fremragende!

Anmeld

2. oktober 2012

Ina33

Frk. Himmelblå skriver:

Hvis du er til krimi, men gerne vil forsøge dig med lidt mere "substans", skulle du ta' at læse "Det syvende barn" af Erik Valeur. 

Fremragende!

Tak for tippet, den vil jeg prøve

Anmeld

2. oktober 2012

chael

Ina33 skriver:

Uhh de der erotiske, eller halverotiske romaner er vist heller ikke rigtigt noget for mig. Men måske giver jeg den en chance

Prøv, det kan ikke skade

Anmeld

2. oktober 2012

MortilElias2010

Virkelighedens Verden 

Anmeld

2. oktober 2012

SussieThyssen

Ina33 skriver:

Har du prøvet Jean M. Auel's serie om Ayla?
Den første hedder: Hulebjørnens klan

Anmeld

2. oktober 2012

Koen.

Jeg vil os sige fifty shades - fanget, jeg er normalt slet IKKE til den slags bøger, men den fangede mig bare i den grad

Anmeld

2. oktober 2012

Koen.

Jeg vil os sige fifty shades - fanget, jeg er normalt slet IKKE til den slags bøger, men den fangede mig bare i den grad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.