Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Jeg har termin om 18 dage Også sad manden og jeg og snakkede omkring indkomst. Pt er vi begge på KH, han starter udd. til Januar. Men jeg har jo fået mere i løbet af graviditeten. Men hvordan foregår det så med forsørger tillæg? Får vi begge det, eller hvad?
Jeg spørger da jeg gerne vil have styr på hvad indtægt vi kan forvente os, da vi står og skal til at flytte (dvs. have indskud på 20.000) og råd til barnedåb
Håber der er nogle der kan hjælpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg mener at i begge får som forsørger - medmindre i selvfølgelig er over 25 for så er satserne vidst det samme??
Men hvis du er under 25 skulle du jo gerne få lidt mere end han gør nu da du jo er gravid??
Men ellers prøv at ringe til ydelseskontoret i din kommune - de kan helt sikkert svare på det
Sundahl88 skriver: Jeg mener at i begge får som forsørger - medmindre i selvfølgelig er over 25 for så er satserne vidst det samme?? Men hvis du er under 25 skulle du jo gerne få lidt mere end han gør nu da du jo er gravid?? Men ellers prøv at ringe til ydelseskontoret i din kommune - de kan helt sikkert svare på det
Vi er hhv. 20 og 21 år
Og ja, jeg får et par tusinde mere end ham nu Bare om han også ville få forsørger tillæg når vores lillemand er kommet
det tror jeg han gør, men jeg tror at det sikreste svar ville være at ringe til ydelseskontoret og høre hvordan reglerne er.
Jeg har ikke lige stået i den situation.
Sundahl88 skriver: det tror jeg han gør, men jeg tror at det sikreste svar ville være at ringe til ydelseskontoret og høre hvordan reglerne er. Jeg har ikke lige stået i den situation.
Ja, for helt korrekt svar, er det nok dem man skal have fat i
Chili skriver: Hej piger Jeg har termin om 18 dage Også sad manden og jeg og snakkede omkring indkomst. Pt er vi begge på KH, han starter udd. til Januar. Men jeg har jo fået mere i løbet af graviditeten. Men hvordan foregår det så med forsørger tillæg? Får vi begge det, eller hvad? Jeg spørger da jeg gerne vil have styr på hvad indtægt vi kan forvente os, da vi står og skal til at flytte (dvs. have indskud på 20.000) og råd til barnedåb Håber der er nogle der kan hjælpe
jeg er 25 år får 9800 udbetalt og min kæreste er 28 og får 9200 udbetalt også får vi boligstøtte som er på 2200 kr og børnepenge hver tredje måned på 4200 kr og vi er begge to på KH
rogerrasch skriver: jeg er 25 år får 9800 udbetalt og min kæreste er 28 og får 9200 udbetalt også får vi boligstøtte som er på 2200 kr og børnepenge hver tredje måned på 4200 kr og vi er begge to på KH
Okay tak Men i er også begge over 25, så får man vist bare den høje KH indtægt.
Men min mand burde vel også få forsørger tillæg, det er jo ikke kun mit barn ..
Og lige nu får vi 936 i boligsikring, men kan jo være den stiger lidt så
Chili skriver: Okay tak Men i er også begge over 25, så får man vist bare den høje KH indtægt. Men min mand burde vel også få forsørger tillæg, det er jo ikke kun mit barn .. Og lige nu får vi 936 i boligsikring, men kan jo være den stiger lidt så
ja boligstøtten burde stige lidt hmm hvad mener du med forsørger tillæg?? for det tror jeg ikke min mand får
rogerrasch skriver: ja boligstøtten burde stige lidt hmm hvad mener du med forsørger tillæg?? for det tror jeg ikke min mand får
Altså at KH stiger til de 13.000 før skat. Det er forsørger indtægt. Eller normal indtægt hvis man er over 25 år
For lige nu får han 5900 efter skat
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128