Blodsprængning i øjet (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Ayasmor

min datter havde det også.. ret voldsomt, faktisk hele vejen rundt om iris i begge øjne. Der gik ca. 1 mdrs. tid før hendes var helt væk igen. Men ja det ser lidt skræmmende ud, og ikke særlig kønt.. men bare rolig, der forsvinder af sig selv igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

MorDk

Ayasmor skriver:

min datter havde det også.. ret voldsomt, faktisk hele vejen rundt om iris i begge øjne. Der gik ca. 1 mdrs. tid før hendes var helt væk igen. Men ja det ser lidt skræmmende ud, og ikke særlig kønt.. men bare rolig, der forsvinder af sig selv igen

Oki tak... meget rart at vide det er meget "normalt" ... og ja det ser altså lidt uhyggeligt og meget lidt kønt ud! Men godt det forsvinder!!

Anmeld

3. oktober 2012

Rikke, Liam & Linus

MorDk skriver:

Vores datter på 12 dage har stadig en lille blodsprængninge i det ene øje. Jeg spurgte min SP og hun sagde det var trykket fra fødslen. Tænker bare... hvor længe mon det er om at gå væk? Sidder lige i kanten ved Iris. Jeg sys det ser lidt uhyggeligt ud  Men SP virkede ikke bekymret... så det bør jeg jo heller ikke være... meeeen alligevel?

Nogle som har oplevet det samme? Og hvor lang tid gik der før blodsprængningen havde fortage sig?!

Jeg tror Linus havde sådan en den første måneds tid. Det er vist helt normalt. Og han lader ikke til at have nogle gener nu (5 mdr. gammel)

Anmeld

3. oktober 2012

Ayasmor

MorDk skriver:

Oki tak... meget rart at vide det er meget "normalt" ... og ja det ser altså lidt uhyggeligt og meget lidt kønt ud! Men godt det forsvinder!!

Ja sådan havde jeg det også til at starte på.. men du kan være helt rolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.